API Group na wystawie Future of Print
26 wrz 2016 09:41

API Group zaprezentuje szerokie portfolio swoich folii i laminatów podczas wystawy Future of Print, organizowanej przez firmę RotoMetrics (producenta wykrojników) i jej partnerów technologicznych. Wydarzenie odbędzie się w dniach 27-28 września br. w europejskich zakładach produkcyjnych RotoMetrics, zlokalizowanych w Aldridge (Wielka Brytania). Podczas Future of Print swoje najnowsze rozwiązania technologiczne przedstawi niemal 40 dostawców, wśród nich – wielu liderów rynkowych z segmentu opakowań i etykiet. Prezentacje API Group będą się koncentrować na nowej serii folii, przeznaczonych do tłoczenia na zimno – TA. Zdaniem producenta jest to najbardziej wszechstronny materiał w swojej klasie produktów, jaki dotychczas pojawił się na rynku, skierowany na rynek etykiet i opakowań. Według informacji firmy folie te pozwalają na precyzyjne odwzorowanie detali (m.in. 3-punktowego fontu), właściwe pokrywanie dużych tint, jak również osiąganie wysokiego połysku zarówno przy nanoszeniu ich na warstwę tekstową, jak i graficzną. Dostępne w 11 różnych odcieniach, stanowią efekt 3-letnich prac badawczo-rozwojowych realizowanych przez API Group. Podczas Future of Print firma API Group będzie również promować produkowane przez siebie folie holograficzne oraz inne rozwiązania podnoszące wizualną atrakcyjność aplikowanych na nie powierzchni. Zwiedzający będą mieli okazję dowiedzieć się nieco więcej na temat Holonique Boutique – pakietu usług obejmujących doradztwo i wsparcie przy wdrażaniu dekoracyjnych folii holograficznych oraz 3D, głównie w zakresie opakowań na żywność, napoje, środki higieny osobistej i kosmetyki. Na czele zespołu specjalistów API Group zajmującego się tą działalnością stoi David Peters – creative development manager, znany także ze szkoleń prowadzonych od niedawna dla polskich przedsiębiorców. Podczas dwudniowego wydarzenia przewidziano możliwość zwiedzania zakładów produkcyjnych RotoMetrics. Swoje prezentacje – poza dostawcami – zapowiedzieli także przedstawiciele globalnych marek, m.in. Iceland i Coca-Cola. Moderatorem spotkania będzie Sir Clive Woodward – były angielski gracz i trener tamtejszej reprezentacji rugby. Opracowano na podstawie informacji API Group