25 lat firmy Avargraf
10 paź 2016 15:10

Firma Avargraf - dostawca maszyn i materiałów dla branży poligraficznej - obchodzi w tym roku jubileusz 25-lecia działalności. Na koncie jej sukcesów zapisać należy m.in. pozyskanie bogatego portfolio produktów i usług - Avargraf jest przedstawicielem kilkudziesięciu producentów - innowacyjne wdrożenia w drukarniach w całej Polsce sprzętu zarówno nowego, jak i używanego, własną siedzibę w Warszawie, trzy oddziały w Polsce, zespół liczący 36 osób, a także stabilną kondycję finansową. Avargraf istnieje od 1990 roku; firmę założył Sławomir Kugaudo – do dziś pozostający jej właścicielem i pełniący funkcję prezesa zarządu. Od początku swojej działalności zajmowała się ona sprzedażą maszyn i materiałów poligraficznych. Obecnie specjalizuje się w sprzedaży, instalacji oraz obsłudze posprzedażnej urządzeń introligatorskich, choć w jej ofercie są również maszyny do przygotowalni, drukujące, a także materiały poligraficzne. Firma, oprócz głównej siedziby w Warszawie, gdzie znajduje się również jej salon wystawowy, posiada trzy oddziały - w Krakowie, Łodzi oraz Poznaniu, co – jak podaje – gwarantuje jej skuteczne działanie na terenie całej Polski. Jest to możliwe również dzięki zespołowi doświadczonych handlowców oraz pracowników jej serwisu, którzy dostarczają i montują maszyny wielu producentów z całego świata. Avargraf oferuje swoim klientom kompleksową obsługę inwestycji, w tym doradztwo techniczne, zapewnia serwis sprzedawanych maszyn i urządzeń, jak również dostarcza części zamienne. Pośredniczy też w sprzedaży maszyn używanych – zarówno drukujących, jak i introligatorskich. „Wiele lat pracy złożyło się na nasz obecny sukces. Dla wielu przedsiębiorstw jesteśmy wieloletnim partnerem, firmą znaną i stabilną finansowo, z przyzwoitym zapleczem w postaci własnej siedziby i trzech oddziałów w Polsce. To powód do dumy i ogromna satysfakcja, ale jednocześnie zobowiązanie na następne lata, aby nie tylko utrzymać obecną pozycję, ale również ją wzmocnić, przekonując do siebie jeszcze większe grono klientów” – mówi Sławomir Kugaudo. Więcej – w październikowej „Poligrafice”. Opracowano na podstawie informacji firmy Avargraf