Lewis Hamilton… w tuszu!
19 paź 2016 10:21

Lewis Hamilton, trzykrotny Mistrz FIA Formuły Pierwszej, wziął udział w żartobliwym filmie nakręconym we współpracy z firmą Epson. Film zatytułowany „Lewis w tuszu” można obejrzeć już dziś na kanale firmy Epson w serwisie YouTube oraz bezpośrednio na stronie internetowej Epson. Przedstawiono w nim zalety innowacyjnego systemu stałego zasilania w atrament ITS marki Epson. Akcja tego zabawnego, dynamicznego filmu ma miejsce w siedzibie zespołu MERCEDES AMG PETRONAS Formula One. Głównym elementem produkcji jest scena, w której Lewis szybuje w zwolnionym tempie przez chmurę kartek papieru, a następnie trafia w strumienie różnokolorowego tuszu. Film przygotowano we współpracy z zespołem MERCEDES AMG PETRONAS Formula One z okazji premiery drukarek z systemem ITS, a jego celem jest prezentacja rewolucyjnej technologii stałego zasilania w atrament oraz zapasów atramentu dostarczanych w zestawie z drukarkami. Korzyści drukarek z systemem ITS – możliwość wydruku wielkiej ilości stron bez konieczności wymiany kartridży – są tu zakomunikowane w niecodzienny i interesujący sposób.  Film jest częścią wielokanałowej strategii komunikacyjnej, składającej się z filmu kampanii „Lewis w tuszu” oraz szeregu materiałów opisujących proces jego tworzenia. Epson jest oficjalnym partnerem drużyny MERCEDES AMG PETRONAS, służąc jej wiedzą w zakresie drukarek atramentowych, skanerów, projektorów 3LCD oraz inteligentnej odzieży i elektroniki do noszenia, w tym okularów inteligentnych. Kampania „Lewis w tuszu” znacznie odbiega charakterem od poprzednich projektów, które w poważniejszy sposób komunikowały nieustające dążenie obu marek do tworzenia coraz to nowocześniejszych rozwiązań, utrzymania wiodącej pozycji na świecie oraz wytwarzania produktów o wysokiej jakości. Podejście firmy Epson odnośnie do wykorzystania innowacyjnych technologii w swoich produktach jest zbieżne z dążeniem obecnych mistrzów FIA Formuły Pierwszej do zdobywania najwyższych osiągnięć w swojej dziedzinie. To tylko jeden z przykładów współpracy przedstawiającej innowacyjne rozwiązania. „Podczas każdego sezonu biorę udział w interesujących projektach organizowanych przez partnerów naszej drużyny. Muszę powiedzieć, że ten był jednym z bardziej niesamowitych!  Zdjęcia do filmu o urządzeniach z systemem stałego zasilania w atrament firmy Epson były świetną zabawą – tym bardziej, że lubię wychodzić poza swoją strefę komfortu i robić rzeczy inne niż zazwyczaj. Nie każdy ma okazję zanurkować w 400 litrach tuszu, dlatego tym chętniej wziąłem udział w projekcie. Uważam, że efekt końcowy robi wrażenie!” - powiedział Lewis. Ewa Pytlak, marketing manager w firmie Epson, dodaje: „Innowacyjny system ITS zrewolucjonizował rynek druku. Chcieliśmy stworzyć film, który byłby równie zaskakujący, jak i zapadający w pamięć. Marka Epson kojarzy się głównie z jakością, innowacją i wydajnością, dlatego stworzony przez nas film akcji, gdzie akcenty położono na lekkość i humor, może być dla odbiorców pewnym zaskoczeniem. Projekt współtworzyliśmy wraz z całym zespołem MERCEDES AMG PETRONAS Formula One, co było bardzo przyjemnym doświadczeniem. Lewis Hamilton wniósł do filmu charyzmę, styl oraz humor, pomagając nam pokazać Epson od innej strony. Czas pracy nad projektem wyniósł rok, a wkład pracującego nad nim zespołu kreatywnego był nieoceniony”.   Film można wyświetlić pod następującym adresem: https://youtu.be/QtAlqGX9lm8 Więcej informacji na temat kampanii zawarto na stronie: www.epson.eu/lewisgetsinked Opracowano na podstawie informacji firmy Epson

cript>