Maciej Nuckowski nowym Dyrektorem Działu Sprzedaży oraz Usług Xerox Polska
17 lis 2016 14:39

Maciej Nuckowski objął stanowisko dyrektora nowo utworzonego Działu Sprzedaży oraz Usług w Xerox Polska. Będzie odpowiedzialny za dostarczanie najwyższej jakości systemów dla strategicznych klientów firmy oraz rozwój biznesu usług w zakresie ich projektowania, wdrażania oraz utrzymania. Rozwój działu usług jest kluczowym obszarem wzrostu biznesu Xerox – jednej z największych firm technologicznych na świecie. Stąd decyzja o połączeniu działu z sekcją obsługi kluczowych partnerów firmy, by w bardziej efektywny sposób odpowiadać na zapotrzebowanie biznesowe rynku. „W ostatnim czasie obserwujemy znaczący wzrost zainteresowania usługami zarządzania dokumentami, digitalizacji i cyfrowej transformacji obiegu dokumentów. Rynek staje się coraz bardziej wymagający, a klienci świadomi swoich oczekiwań wobec wdrażanych rozwiązań technologicznych. Jako jeden z liderów tego rynku kładziemy duży nacisk na sposób, w jaki pracujemy z naszymi klientami. Chcąc się ciągle rozwijać podjęliśmy decyzję o połączeniu obu działów i oddaniu ich w ręce jednego z naszych najlepszych menedżerów” – komentuje Alex Remez, prezes zarządu Xerox Polska. Maciej Nuckowski dotychczas był dyrektorem Działu Usług Global Document Outsourcing, odpowiadając za jego strategię i rozwój na polskim rynku. Jest ekspertem w dziedzinie outsourcingu oraz zarządzania dokumentami. Ponadto posiada bogate doświadczenie w zakresie prowadzenia sprzedaży pośredniej i bezpośredniej. Obecnie będzie stał na czele ponad 120-osobowego zespołu, w którego skład wchodzą m.in.: handlowcy, konsultanci, kierownicy projektów, opiekunowie kontraktów oraz deweloperzy rozwiązań. „Chcemy, by klienci otrzymywali od nas pełen zakres wartości wynikających ze świadczonych usług. Wzmocniliśmy nasz dział o doświadczonych specjalistów sprzedaży tak, by już od momentu podpisania umowy dostarczać naszym partnerom realną wartość operacyjną. Podpisanie kontraktu traktujemy jako początek wspólnej biznesowej drogi, gdyż oferowane przez nas systemy wykraczają już poza standardowe ramy wydruków, stając się ważnym elementem transformacji cyfrowej przedsiębiorstw. Odważnie zmieniamy rynek edukując i uświadamiając naszych klientów, że inwestycja w ten obszar jest już decyzją na poziomie strategicznym” – komentuje Maciej Nuckowski, nowy dyrektor Działu Sprzedaży oraz Usług. Równocześnie firma będzie kontynuować rozwój rynkowy, konsekwentnie stawiając na nową generację usług zarządzania dokumentami. Zaprojektowane zostały zgodnie z koncepcją „paper light business”. Zakłada ona, iż funkcjonujące w ramach jednego przedsiębiorstwa światy: cyfrowy oraz analogowy muszą wzajemnie się przenikać i uzupełniać. „Prowadzenie zaawansowanego przedsiębiorstwa w pełni pozbawionego papieru jest na razie utopią. Wciąż wiele procesów biznesowych uruchamianych jest przez dokumenty w wersji fizycznej, np. pisma urzędowe, zawiadomienia z banku czy faktury. Stanowi to niebagatelne wyzwanie dla firm. Z jednej strony chciałyby stać się liderami cyfrowej transformacji, z drugiej jednak, przez uwarunkowania prawne i proceduralne, nie jest to jeszcze do końca możliwe. Naszym celem jest stopniowa digitalizacja oraz optymalizacja procesów firmowych tak, by klienci mogli skutecznie funkcjonować w tym dwoistym środowisku. Chcemy ich wspierać i wraz z nimi zmieniać ich rzeczywistość na cyfrową” – dodaje Maciej Nuckowski. Maciej Nuckowski jest absolwentem Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu. Czas wolny spędza aktywnie – jego pasje to bieganie, triathlon oraz żeglarstwo. Opracowano na podstawie informacji firmy Xerox Polska