Personalizowane materiały marketingowe drukowane na urządzeniach Canon
23 lut 2017 12:30

Canon Europe prezentuje podczas kończących się jutro targów Hunkeler Innovationdays 2017 kompleksowe systemy produkcyjne, które umożliwiają prowadzenie zintegrowanych, wielokanałowych kampanii marketingowych z wykorzystaniemPrzykładowe materiały Canon do kampanii Aston Martin by Hackett potencjału druku personalizowanych materiałów.

Aby zaprezentować praktyczne możliwości wykorzystania cyfrowego druku w kampaniach marketingowych, Canon wyprodukował przykładowe materiały promocyjne do trwającej właśnie kampanii Aston Martin by Hackett – nowej kolekcji ubrań przygotowanej na premierę sportowego samochodu Aston Martin DB11.

W zaprojektowanej kampanii wykorzystano filmy i zdjęcia zarejestrowane sprzętem Canon EOS i Cinema EOS, a proofy wydrukowano na drukarce Canon imagePROGRAF PRO-4000. Kampania obejmuje cztery typy materiałów marketingowych:

  • Look book” formatu A5 wydrukowany na tonerowej maszynie produkcyjnej imagePRESS C10000VP. „Look book” zaprojektowano tak, aby przyciągał uwagę dziennikarzy modowych na całym świecie.

  • Look book” w spersonalizowanej i oprawionej wersji VIP formatu A3. Ta wersja, również wyprodukowana na maszynie imagePRESS C10000VP, jest przeznaczona do użytku w sklepach Hackett i umożliwia klientom przeglądanie szerszej oferty.

  • Przesyłkę reklamową wyprodukowaną na nowej maszynie atramentowej Canon ProStream na papier ciągły. Bogata w zdjęcia przesyłka jest personalizowana w zależności od preferencji zakupowych klienta, przez co lepiej trafia do konkretnego odbiorcy.

  • Personalizowaną kartkę pocztową, która uzupełnia materiały reklamowe i jest drukowana na maszynie atramentowej Océ VarioPrint i300.

Peter Wolff, dyrektor grupy druku produkcyjnego, Canon Europe, wyjaśnia: „Chcieliśmy zademonstrować sposób, w jak marki i dostawcy usług druku mogą wykorzystać szeroką gamę cyfrowych technologii druku, które już dziś są dostępne na rynku. Cyfrowe innowacje, wspierane coraz bardziej zaawansowaną analizą danych marketingowych, umożliwiają właścicielom marek wyróżnienie się spośród konkurencji poprzez personalizowane kampanie, które uwzględniają preferencje poszczególnych klientów. Taki poziom ukierunkowania kampanii zwiększa zaangażowanie klienta, motywując go do odwiedzenia tradycyjnego sklepu lub witryny internetowej, by następnie dokonać zakupu.

Wysokiej jakości rezultaty, które obecnie można uzyskać dzięki technologiom druku atramentowego na standardowych nośnikach pokazują, że jest to atrakcyjne rozwiązanie marketingowe nawet w przypadku ekskluzywnych marek lifestyle’owych – firm, dla których jakość materiałów promocyjnych i reprodukcja żywych kolorów mają kluczowe znaczenie i przekładają się na powodzenie całej kampanii”.

Na stoisku Canon na targach Hunkeler Innovationdays 2017 będzie można także zobaczyć wideo szczegółowo opisujące proces powstawania materiałów i całej kampanii.

Opracowano na podstawie informacji firmy Canon