RemaDays Warsaw 2017 zakończone
1 mar 2017 09:44

Już po raz 13. stolica Polski gościła uczestników RemaDays Warsaw i w zgodnej opinii była to impreza niezwykle udana. IMG_3118-4-1024x683Świadczą o tym liczby. Na powierzchni 35 000 m2 swoją ofertę zaprezentowało 768 dostawców, w tym blisko 100 z zagranicy. Już pierwszego dnia targi odwiedziło zdecydowanie więcej osób niż w poprzednich latach, a po trzech dniach imprezy odnotowano rekordową liczbę blisko 21 tys. zwiedzających. To wzrost o ponad 10 proc. Tegoroczna impreza cieszyła się rekordowym zainteresowaniem gości z zagranicy (wzrost o 53 proc.), czego dowodem była wizyta przedstawicieli z blisko 50 państw. Warto odnotować, że 36 proc. przedstawicieli firm z Polski oraz 65 proc. z zagranicy to nowe firmy odwiedzające targi RemaDays.
Przybywający do Warszawy goście mogli skorzystać z bezpłatnych autobusów, a na tych, którzy przybyli własnym środkiem transportu, czekało ponad 7 tys. miejsc parkingowych. Z racji większej przestrzeni pojawiło się także więcej, bo aż 19 stref wypoczynku z gastronomią, które zdecydowanie podniosły komfort uczestnictwa w targach. Dużym zainteresowaniem cieszyły się strefy RELAX ZONE, gdzie na łącznej powierzchni 700 m2 goście mogli odpocząć, wypić kawę, ale też bezpłatnie skorzystać z internetu. Z internetowych stref korzystano również w punktach restauracyjnych.
Goście targów mieli okazję wzbogacić swoją wiedzę na RemaCongress. Pierwszego dnia targów cykle wykładów prowadzili przedstawiciele firmy Texet Poland z prof. Leszkiem Balcerowiczem oraz prezesem zarządu i założycielem New Wave Group, Torstenem Janssonem, na czele. Zainteresowaniem cieszyły się również prelekcje bezpłatne. Swoje warsztaty prowadzili: Katarzyna Ruś, Piotr Wojciechowski, Aleksander Pocheć, Iwona Studzińska oraz Agnieszka Rudnicka. Na specjalne zaproszenie firmy DRUKOMAT.PL swoje prelekcje wygłosili: Paweł Tkaczyk, Michał Sadowski oraz Jacek Kłosiński.
Już na starcie poznaliśmy zwycięzców w rywalizacji Korony Reklamy. Nagrodzono najlepsze firmy w poszczególnych sektorach branżowych – Out&InDoorSystems, GiftsWorld, TechnologyPark, PrintShow.

Tego samego dnia zostały również wręczone nagrody The Prize for Innovations. Jury przyznało złote, srebrne i brązowe medale za najbardziej innowacyjne rozwiązania, maszyny i urządzenia 2017 roku.
W drugim dniu branżowego święta swoje szczęśliwe chwile przeżywała Monika Wróbel z firmy JAGATEX, której wylosowana wizytówka dała wygraną w Loterii dla zwiedzających. Tym razem triumfatorka opuściła stolicę z laptopem Apple Pro 13.3 Retina wraz z drukarką GP Deskjet Advantage 3635.
Na zakończenie RemaDays Warsaw 2017 swoje święto mieli przedstawiciele przedsiębiorstw, którzy znaleźli największe uznanie w oczach gości. Podczas Śniadania biznesowego wyróżniono najlepsze katalogi i gadżety roku. Przez dwa dni zwiedzający mogli dokonać wyboru najbardziej wyróżniających się katalogów oraz najciekawszych produktów reklamowych. W ogłoszeniu wyników konkursów Gifts of the Year i Catalogue of the Year wzięli udział partnerzy programu Solidni w Biznesie. Po najcenniejsze medale złotego koloru sięgnęły firmy: Integart Sp. z o.o., EDC Expert Direct Communication Sp. z o.o., Promostars oraz Badge4U. Natomiast najlepszymi produktami okazały się: Leżak eventowy firmy Kusha Artur Karwacki w kategorii Top Fun, Brelok 5w1 z Badge4U w kategorii Top Idea oraz Żarówka do napojów z Ceramiki Tułowice, która okazała się produktem Top Design.
Pełna lista laureatów również dostępna jest na stronie internetowej www.remadays.com w zakładce „
Konkursy”.
13. edycja Targów Reklamy i Poligrafii RemaDays dobiegła końca. Tłumy zwiedzających, nawiązane kontakty biznesowe, liczba podpisanych umów i doskonała atmosfera udowodniły, że „13” może być udana. Organizatorzy już teraz zapraszają do Warszawy za rok.

Opracowano na podstawie informacji organizatora