Canon zademonstruje możliwości kreatywnego druku na Fespa 2017
8 maj 2017 11:30

Firma Canon przygotowała na Fespa 2017 przykład zintegrowanej kampanii komunikacyjnej dla marki z branży beauty. Dostawcy usług druku będą mogli poznać możliwości produkcyjne nowoczesnych rozwiązań cyfrowych Canon. Prezentowane materiały obejmują całe spektrum zastosowań mało- i wielkoformatowego druku, które zostały przygotowane w oparciu o przykładową kampanię promocyjną. Do produkcji wykorzystano specjalnie przygotowane materiały zdjęciowe autorstwa uznanego fotografa Clive’a Bootha, które dzięki profesjonalnym technologiom druku zostały wykorzystane do różnorodnych zastosowań w ramach wielokanałowej kampanii.

Kampania obejmuje 19 niezależnych zastosowań druku, które opierają się na 4 motywach fotograficznych zarejestrowanych przez autora na najnowszej lustrzance cyfrowej serii Canon EOS. Prezentowane motywy – ziemia, powietrze, ogień i woda – wykorzystano do zadruku specjalnie przygotowanych materiałów, wchodzących w skład zintegrowanej kampanii marketingowej.

Wśród aplikacji prezentowanych na żywo na stoisku Canon podczas FESPA będą: materiały dekoracyjne (materiały wzornicze i personalizowane tapety, oznaczenia i promocyjne grafiki podłogowe); opakowania tekturowe, personalizowane foldery promocyjne; grafiki wewnętrzne i zewnętrzne (podświetlane oznakowania, bannery podwieszane do punktów sprzedaży, oznakowania i grafiki podłogowe 3D, dekoracyjne folie okienne); plakaty i materiały POS; jedno- i dwustronnie zadrukowane fotografie i grafiki artystyczne; produkcja przemysłowa (personalizowane, niewielkie pokrywy lustrzane); materiały personalizowane (personalizowane kartki pocztowe w formacie A5 i większym – 105x297 mm, składane materiały reklamowe do wysyłki pocztowej z personalizowanym voucherem).

Materiał wideo z planu zdjęciowego do kampanii można zobaczyć pod linkiem:

https://www.youtube.com/watch?v=jMOlUe1pY7k

Opracowano na podstawie informacji firmy Canon