OKI Europe na targach FESPA 2018
14 maj 2018 12:11

Firma OKI Europe Ltd ogłosiła, że będzie kładła kluczowy nacisk na pokazanie korzyści specjalistycznego kolorowego druku na targach FESPA 2018, gdzie wystawia się jako Złoty Sponsor wydarzenia.

OKI Europe zaprezentuje możliwości swoich drukarek graficznych Pro Series, które dzięki swoim zaawansowanym funkcjonalnościom umożliwiają firmom z sektora drukarskiego osiągnięcie nowych wyżyn kreatywności poprzez produkcję wydruków w żywych, przyciągających wzrok kolorach, wychodzących poza CMYK. Portfolio drukarek Pro Series obejmuje: wielokrotnie nagradzane drukarki z białym tonerem, urządzenia 5-tonerowe i drukarkę z tonerami neonowymi.

Urządzenia z linii Pro Series, od początku swojego powstania, zwiększały możliwości firm każdej wielkości gwarantując im wysokiej jakości kolorowe wydruki, także z użyciem koloru białego, na bardzo szerokim zakresie nośników takich jak m.in. kolorowe papiery, przezroczyste folie czy nośniki przenoszące. Można ich używać do tworzenia i drukowania grafiki, którą następnie wykorzystuje się na prawie każdym materiale, w tym na: tkaninach, wyrobach ceramicznych, drewnie, metalu, szkle i innych. Takie rozwiązanie jest interesujące jako ekonomiczna alternatywa dla druku cyfrowego DTG (ang. Direct to Garment), ponieważ umożliwia drukowanie przy niskich kosztach organizacji i szybkim zwrocie z inwestycji, a także stanowi o wiele bardziej elastyczne rozwiązanie wspierające wyrób materiałów syntetycznych. Otwiera ono także drzwi do personalizacji szerokiej gamy produktów z minimalnym wolumenem (nawet 1 sztuka), bez kosztownych opłat organizacyjnych czy też długiego horyzontu czasowego związanego z tradycyjnym procesem drukarskim.

Z wielką radością ogłaszamy kontynuację naszej corocznej obecności na FESPA jako Złoty Partner. Wydarzenie w roku 2018 będzie świadkiem, jak nasze stoisko OKI Europe ożywa kolorami (#ALIVE WITH COLOUR), ponieważ pokazujemy naszą wyjątkową, wielokrotnie nagradzaną linię produktów Pro Series, zaprojektowaną w celu dostarczania świeżej inspiracji i umożliwiania firmom z branży drukarskiej dostępu do nowych źródeł przychodów” - mówi Pamela Ghosal, general manager, Marketing Communications, OKI Europe Ltd.

Opracowano na podstawie informacji firmy OKI