Contiweb formalizuje swoją niezależność
21 sie 2018 09:36

Contiweb, renomowany specjalista w dziedzinie rozwoju, produkcji i sprzedaży nowoczesnych technologii oraz komponentów do druku zwojowego, ogłosił rozpoczęcie niezależnej działalności rynkowej. Formalizacja niezależności Contiweb zbiega się z 40. rocznicą powstania firmy. Przedstawiciele przedsiębiorstwa spodziewają się umocnienia pozycji lidera w zakresie rozwiązań offsetowych i wzmocnienia oferty firmy na rynku cyfrowym, jak również w branży etykiet i opakowań.

Wcześniej Contiweb była spółką zależną od firmy Goss International, która połączyła się z manroland web systems. Obecnie Contiweb będzie nadal działać pod nadzorem American Industrial Partners (AIP), firmy inwestycyjnej zajmującej się budową średniej wielkości przedsiębiorstw przemysłowych.

Świętujemy podwójny kamień milowy” - mówi Bert Schoonderbeek, dyrektor zarządzający Contiweb i dodaje: „Poza tym, że nadal rozwijamy rozwiązania, które są odpowiedzią na wyzwania naszych klientów, nowy kierunek pozwoli nam również na podniesienie świadomości marki na całym świecie i nawiązanie ścisłej współpracy z klientami, dostawcami, a także różnorodną grupą partnerów OEM, w tym Goss i manroland.

W ciągu ostatnich 40 lat zbudowaliśmy silną pozycję w dziedzinie offsetu rolowego dzięki naszym innowacyjnym rozwiązaniom opartym na wynikach. Obejmują one m.in. suszarkę Contiweb Ecoset, która zapewnia klientom wysoką wydajność energetyczną, a ostatnio także Contiweb Thallo - system rolowy do druku offsetowego opakowań. Ponieważ rynek opakowań giętkich wciąż rośnie w stałym tempie, uważamy, że szczególne cechy produkcyjne tego urządzenia odegrają istotną rolę w poszerzeniu bazy klientów i umocnieniu naszej pozycji w tym sektorze”.

Przez cztery dekady Contiweb opracował szeroką ofertę narzędzi i usług usprawniających biznes, aby zoptymalizować produktywność i zwiększyć konkurencyjność swoich klientów. Innowacje obejmują globalną 24-godzinną dostawę części, dział pomocy technicznej, zapewniający klientom całodobową obsługę w celu utrzymania dyspozycyjności i zwiększenia przepustowości.

Komentując wpływ niezależności Contiweb na klientów, Rutger Jansen, dyrektor ds. sprzedaży w Contiweb, wyjaśnia: „Nasz kanał usług i komunikacji pozostaje niezmieniony zarówno dla obecnych, jak i nowych klientów. Będziemy nadal współpracować bezpośrednio z europejskimi i amerykańskimi firmami oraz wzmacniać nasze relacje z klientami spoza tego regionu poprzez stworzenie globalnej sieci sprzedaży i usług.”

Schoonderbeek podsumowuje: „Chcielibyśmy pogratulować zarówno Gossowi, jak i manrolandowi fuzji, a szczególnie podziękować Gossowi za ciągłe wsparcie na przestrzeni lat. Z niecierpliwością czekamy na rozwój tej długotrwałej relacji oraz wypracowanie nowych możliwości biznesowych.”

Na podstawie informacji firmy Contiweb opracowała BZ