Xerox z nagrodami od IDC MarketSpace i Keypoint Intelligence – Buyers Lab
1 lut 2019 09:36

Technologia, usługi, oprogramowanie i aplikacje Xerox zdobywają uznanie w branży. Firma została mianowana liderem przez IDC MarketSpace w dziedzinie druku kontraktowego i usług związanych z dokumentami. Xerox zdobył także nagrodę „Linia Oprogramowania Roku” przyznawaną przez Keypoint Intelligence - Buyers Lab.

Oba te wyróżnienia potwierdzają pozytywny wpływ Xerox na sposób wykonywania pracy w najbardziej bezpieczny, zautomatyzowany i prosty sposób - powiedziała Joanne Collins Smee, dyrektor handlowa Xerox. - Uhonorowanie za pracę, w którą wierzymy, jest niezwykle satysfakcjonujące i sprawia, że jeszcze większym wyzwaniem staje się bycie technologiczną potęgą, która nieustannie dostarcza innowacyjne oraz inteligentne rozwiązania.”

Xerox został uznany za lidera w raporcie IDC MarketScape: Worldwide Contractual Print and Document Services Hardcopy 2018-2019 Vendor Assessment.

Raport potwierdza długoletnią pozycję Xerox jako lidera na rynku oraz szerokie portfolio rozwiązań w zakresie oprogramowania i usług - powiedział Robert Palmer, wiceprezes ds. badań w IDC Imaging, Printing and Document Solutions Group. - Koncentracja na bezpieczeństwie i transformacji cyfrowej wyraźnie pomogła wyróżnić Xerox na tle konkurencji.”

W raporcie IDC MarketScape zauważono, że „Xerox dąży do dostarczenia czegoś więcej niż tylko rozwiązań w zakresie druku, oferując kompleksowe zarządzanie całą infrastrukturą biurowego obiegu dokumentów”. Inne mocne strony odnotowane w raporcie to oferta Xerox w zakresie bezpieczeństwa, globalny model dostarczania usług, elastyczność i skalowalność zarządzania drukiem oraz doświadczenie na rynku.

Już po raz piąty Xerox zdobył też prestiżową nagrodę „Linia Oprogramowania Roku” przyznawaną przez Keypoint Intelligence - Buyers Lab. Według analityków grupy w zdobyciu nagrody pomogła szeroka gama aplikacji wielofunkcyjnych drukarek (MFP) Xerox, stworzonych przez firmę i jej partnerów.

Odnotowano również szereg rozwiązań do obrazowania dokumentów,
w tym Xerox's Smart Workplace Assistant, DocuShare, Workplace Suite, Easy Translator App oraz Xerox's Workflow Automation Services.

Obrazowanie dokumentów nadal ewoluuje, z naciskiem na aplikacje programowe, a ostatnio jeszcze silniej na aplikacje MFP - powiedział Jamie Bsales, dyrektor ds. analizy rozwiązań, Keypoint Intelligence - Buyers Lab. - Nasza analiza pokazuje, że Xerox jest w czołówce tego ruchu dzięki strategii „Workplace Assistant” i bogatemu portfolio tradycyjnych aplikacji.”

Opracowano na podstawie informacji firmy Xerox