Jubileuszowa edycja RemaDays Kiev 2019
27 mar 2019 09:30

W centrum wystawienniczym IEC-EXPO Kiev swoją ofertę mogło zaprezentować ponad 100 wystawców. Najnowsze osiągnięcia producentów, importerów i dystrybutorów produktów i usług reklamowych mogło podziwiać wielu profesjonalistów z branży reklamy i poligrafii.
Stolica Ukrainy gościła specjalistów branży artykułów reklamowych już po raz 10. Wystawcy mieli okazję zaprezentować się w sektorach: Gifts&Textile, Sign&Visual, Tech&Print. Jubileuszowa edycja RemaDays Kiev stała się prawdziwym świętem reklamy. Swoje chwile mieli także przedstawiciele firm, których produkty i usługi, dzięki swojej innowacyjności, wzbudziły największe zainteresowanie wśród zwiedzających. Już pierwszego dnia imprezy poznaliśmy laureatów w konkursie „Korony Reklamy”. Podczas wieczoru wystawców, który odbył się w klubie bowlingowym „Kosmix”, statuetki trafiły do rąk przedsiębiorców liderujących na rynku branżowym w 5 kategoriach: Gifts, Sign&Visual, Importer, Tech oraz Print. 15 marca zostały ogłoszone wyniki w rywalizacji na najlepsze upominki reklamowe roku. Wyróżnienia przyznano w 5 segmentach. O wyborze laureatów „Gifts of The Year” decydowali zwiedzający oddając swoje głosy na najpopularniejsze gadżety w poszczególnych przedziałach cenowych.

Podczas kijowskiej imprezy wystawienniczej spore emocje przezywali także sami goście. W tradycyjnej „Loterii dla zwiedzających” tym razem do wygrania był telewizor Samsung.

Targi Reklamy i Poligrafii w Kijowie były okazją nie tylko do zapoznania się z najnowocześniejszymi rozwiązaniami i produktami, ale także do poszerzenia swojej wiedzy – takiej, której wykorzystanie może zapewnić jeszcze większą skuteczność działania na niezwykle wymagającym rynku. Przez 3 dni zarówno wystawcy, jak i zwiedzający mogli wysłuchać prelekcji organizowanych w ramach RemaCongress. Specjalistyczny cykl wykładów był organizowany wspólnie z partnerami medialnymi RemaDays Kijów: Stowarzyszeniem Producentów i Importerów Reklamy i Gadżetów Reklamowych Ukrainy (AVIRSU), Ukraińskim Stowarzyszeniem Przemysłu Wizualnego (UAVI), czasopismem poligraficznym „PrintPlus”. Niezmiennie jednak największymi osiągnięciami zakończonej 10. edycji targów Reklamy i Poligrafii RemaDays Kijów pozostały możliwości – zapoznania się z najnowszymi trendami branży reklamy i poligrafii oraz poszerzenia kontaktów biznesowych. Do zobaczenia w 2020 roku.

ZOBACZ GALERIĘ Z TARGÓW REMADAYS KIEV!

Opracowano na podstawie informacji organizatora