Durst otwiera Customer Experience Center
16 kwi 2019 10:11

Firma Durst otworzyła nową, futurystyczną siedzibę wraz z Customer Experience Center - Centrum Demonstracyjnym i Testowym dla Klientów w Brixen, w północnych Włoszech, co stanowi przełom w transformacji tego dostawcy wysoce zintegrowanych usług procesowych.

Wśród ponad 1000 gości, którzy wzięli udział w ceremonii otwarcia nowoczesnego budynku, znaleźli się m.in. klienci, pracownicy i partnerzy biznesowi. Prelegentami byli CEO i współwłaściciel Christoph Gamper, właściciele Harald i Christof Oberrauch, burmistrz Brixen Peter Brunner, dziekan Uczelni w Brixen Albert Pixner, członek rady regionalnej Południowego Tyrolu Philipp Achammer oraz Patrik Pedó i Juri Pobitzer z zespołu architektów Monovolume.

W przyszłości Durst planuje zapraszać swoich międzynarodowych klientów do Customer Experience Center o powierzchni 5700 metrów kwadratowych, która uosabia transformację firmy w wysoce wyspecjalizowany, zaawansowany technologicznie biznes. Architektura budynku zakładała koncepcję zintegrowania nowego bloku administracyjnego z obiektami produkcyjnymi. Projekt budynku firmy z wieżą został po raz pierwszy zaprezentowany ponad 50 lat temu, ale nigdy nie został zrealizowany. Architekci Monovolume zrealizowali pierwotną koncepcję i zaprojektowali płaskie, pływające „skrzydło” z sześciokondygnacyjną wieżą. Malowana proszkowo, metalowa fasada ma 850 wielokolorowych, świetlistych okien przypominających piksele. „Pikselowa” fasada nowej siedziby wskazuje również obszary działalności firmy – Durst jest światowym liderem w dziedzinie wysokowydajnych systemów druku: od przetwarzania danych obrazu i drukowania po końcowe wykończenie produktu - wszystko z jednego źródła.

Durst zatrudnia ponad 700 osób i ma ponad 20 filii na całym świecie. Jego historia sięga ponad 80 lat i jest ściśle związana z rodziną Oberrauch, która jest obecnie trzecim pokoleniem właścicieli. Christof Oberrauch przekazał ostatnio firmę synowi, Haraldowi Oberrauchowi. W tym samym czasie Christoph Gamper został mianowany dyrektorem generalnym i dzięki pozycji współwłaściciela ma większy wpływ na działalność firmy. Christoph Gamper przewodził transformacji Dursta, wprowadzał nową strukturę zarządzania oraz nową filozofię biznesową: pasję do technologii i rynków, innowację jako wiodący motyw działania oraz aktywnie współpracował i brał udział w każdym aspekcie tej transformacji.

To bardzo znaczący dzień w długiej historii firmy Durst - powiedział Christoph Gamper. - Nie boimy się przyszłości. Jesteśmy tutaj po to, aby ją kształtować. Mamy najlepszych pracowników, najlepszych klientów i najlepszą technologię. Kierując się innowacją jak mantrą, Durst oferuje kompletne rozwiązania „from pixel to output”, co dobitnie wskazuje na całościowe podejście – od najmniejszych, początkowych elementów do znakomitej, kompletnej i innowacyjnej technologii. Tutaj, w naszej głównej siedzibie, w południowym Tyrolu, w pięknym górskim siedlisku, pomimo koncentracji na maszynach zawsze podmiotem naszych działań będą ludzie za nimi stojący”.

Opracowano na podstawie informacji firmy Durst