Epson Polska rozbudowuje zespół sprzedaży i wsparcia technicznego
16 kwi 2019 11:57

Zespół Epson Polska zajmujący się sprzedażą biznesową powiększył się w ostatnich miesiącach o 6 nowych osób. Ich doświadczenie i kompetencje będą ogromnie cenne w zagospodarowaniu potencjału polskiego rynku, który coraz szybciej otwiera się na rozwiązania oparte na technologii druku atramentowego.  Nowi pracownicy to: Anna Murawska, Piotr Turowski, Marek Zbarachewicz, Krzysztof Janiec, Tomasz Lis oraz Adam Wolf – łączy ich profesjonalne wykształcenie i wiele lat doświadczeń na odpowiedzialnych stanowiskach związanych ze sprzedażą zaawansowanych technologicznie produktów.

„Jest nam niezmiernie miło powitać w Epson Annę, Piotra, Marka, Krzysztofa, Tomasza i Adama. Dzięki nim będziemy mogli wykonać kolejny skok rozwojowy, szczególnie w obszarze produktów dla biznesu. Dzisiejszy rynek profesjonalnych urządzeń i systemów druku, choć o ogromnym potencjale wzrostu, jest także bardzo wymagający, dlatego tak ważne dla nas jest doświadczenie i kompetencje, które przynoszą nowi pracownicy” – mówi Krzysztof Modrzewski, national sales manager w polskim Oddziale Epson.

Anna Murawska jako reseller account manager odpowiada w zespole za wsparcie kanału partnerskiego. Wykorzystuje tam doświadczenie zdobyte w ciągu kilkunastu lat pracy w Hewlett Packard (ostatnio HP Inc.) Polska, gdzie działała w podobnym obszarze, zdobywając w 2017 nagrodę Best Partner Business Manager w regionie CEMA.

Także Piotr Turowski ma za sobą kilkanaście lat pracy w HP i Hewlett Packard Enterprise, w których to firmach zajmował się sprzedażą systemów i infrastruktury IT dla biznesu. Na obecnym stanowisku w firmie Epson jest odpowiedzialny rozwój biznesu i wsparcie projektowe po stronie odbiorców końcowych.

Krzysztof Janiec to handlowiec z przeszło 18-letnim doświadczeniem w sprzedaży, w tym 10-letnim w obszarze B2B w firmach m.in. takich jak Canon czy Xerox. W firmie Epson objął stanowisko MPS sales specialist, na którym wspiera proces ofertowania i sprzedaży systemów zarządzania drukiem w zakresie przygotowywania indywidualnych rozwiązań, ich integracji i wyceny.

Tomasz Lis, jako account manager reseller, zasilił szeregi zespołu sprzedaży biznesowej, by służyć swymi kompetencjami doświadczonego handlowca wspierając partnerów na terenie południowo-wschodniej Polski. Do Epsona przeszedł po 4 i pół roku pracy na podobnym stanowisku w Canonie, karierę w obszarze związanym z drukiem rozpoczął ponad 10 lat temu w firmie Sietom.

Zadaniem Adama Wolfa w roli pre sales technical specialist MPS jest techniczne przedsprzedażowe wsparcie klientów końcowych i partnerów w zakresie technologii i konfiguracji urządzeń oraz oprogramowania. Wysokie kompetencje w tym obszarze zdobył działając przez 25 lat w podobnej roli w firmach Ricoh, Canon, Oce i Xerox.

Za całość sprzedaży wszystkich produktów i rozwiązań dla biznesu (zarówno w zakresie druku, jak i projekcji) na stanowisku senior sales manager odpowiedzialny jest Marek Zbarachewicz. Od lat specjalizuje się w zarządzaniu zespołami handlowymi B2B, szczególnie w obszarze rozwiązań druku. Za jeden z największych sukcesów w dotychczasowej drodze zawodowej uważa szybkie zbudowanie silnego teamu sprzedażowego u poprzedniego pracodawcy - Proxer Sp. z o.o.

Rozwiązania firmy Epson – w szczególności urządzenia druku atramentowego oparte na pozwalającej na obniżenie TCO technologii piezoelektrycznej  - z roku na rok zyskują w Polsce coraz większe grono odbiorców.  W IV kwartale 2018 roku firma Epson odnotowała udział w polskim rynku drukarek atramentowych na poziomie ponad 24 proc., co oznacza wzrost o 6 punktów procentowych w porównaniu z analogicznym okresem w 2017. W efekcie plasuje to producenta na silnej drugiej pozycji w segmencie urządzeń atramentowych. Konsekwentna rozbudowa zespołu sprzedaży jest dowodem na to, że firma widzi dalszy potencjał wzrostu, szczególnie w obszarze druku biznesowego.

Opracowano na podstawie informacji firmy Epson