Future Promotion Forum i Production Printing Business Days 2019
24 wrz 2019 14:30

Już dziś w niemieckim Poing, gdzie Canon posiada swoje Customer Experience Centre, rozpoczyna się II edycja spotkania z cyklu Future Promotion Forum. Z kolei jutro i pojutrze (25-26 września), podczas Production Printing Business Days, uczestnicy forum będą mogli dowiedzieć się, jak w nowoczesny sposób rozwijać innowacyjne modele biznesowe i zwiększać swoją ofertę usług dzięki rozwiązaniom druku. W obu tych wydarzeniach weźmie udział blisko 1000 gości z całej Europy, w tym specjaliści ds. brand-marketingu, przedstawiciele agencji kreatywnych i domów mediowych, dostawcy usług poligraficznych oraz przedstawiciele działów druku korporacyjnego.

Celem obu wydarzeń jest zgromadzenie społeczności dostawców usług marketingowych i druku, aby wspólnie, w szerokim gronie ekspertów i praktyków, zastanowić się nad obecnymi oraz przyszłymi trendami w marketingu. Pod hasłem: „Postaw na zaangażowanie! Wykorzystuj dane i sprzedawaj emocjami”, które przyświeca tegorocznym spotkaniom, eksperci z Canon wspólnie ze zgromadzonymi gośćmi postarają się prześledzić ewoluującą rolę druku w wielokanałowych kampaniach marketingowych oraz jego zdolność do zwiększania zaangażowania klientów na rzecz marki i stymulowania rozwoju biznesu.

Tegoroczne prezentacje odnosić się będą do tego, w jaki sposób marki mogą efektywniej planować wielokanałowe strategie marketingowe. Kluczem może być umiejętne połączenie narzędzi cyfrowych oraz druku, które daje lepsze rezultaty niż działania jednokanałowe. Wykorzystanie druku niesie bowiem dodatkową korzyść w postaci angażowania zmysłów konsumentów, które są przykuwane za pomocą kreatywnych formatów, rozmiarów i tekstur. Możliwości druku wraz z inteligentnym wykorzystaniem danych behawioralnych sprawiają, że marki mogą tworzyć personalizowane komunikaty i całe kampanie w celu zwiększenia wskaźnika reakcji klientów.

Dzięki rozwiązaniom druku cyfrowego i możliwościom zautomatyzowanego przepływu pracy możliwa jest realizacja – i to w czasie rzeczywistym – kampanii, której częścią są m.in. spersonalizowane przesyłki drukowane. Aby pokazać odwiedzającym, w jaki sposób uzyskać możliwie największy zwrot z inwestycji w urządzenia cyfrowego druku, podczas spotkań zrealizowane zostaną „na żywo” przykładowe kampanie promocyjne. Obserwowanie całego procesu produkcyjnego pozwoli odwiedzającym przekonać się, w jaki sposób można zwiększyć wydajność produkcyjną i rozwijać swoją działalność, oferując szeroki zakres kreatywnych aplikacji.

Future Promotion Forum otworzy wystąpienie znanego futurysty, dr. Patricka Dixona z Global Change Limited, poświęcone tworzeniu komunikacji z klientami i perspektywom marketingu na następną dekadę.

Następnie głos zabiorą m.in.:

  • Catharina van Delden, współzałożycielka Innosabi GmbH, która opowie, dlaczego marki muszą wprowadzać innowacje, aby dotrzymać kroku zmianom wynikającym z cyfrowej rewolucji;

  • Olaf Hartmann, partner w Multisense Institute for Sensory Marketing, który opowie o „sile dotyku”, bazując na danych z badań nad wpływem druku w reklamie;

  • Faye Hawkins, dyrektor zarządzający First Base Unlimited, który przedstawi „paradoks druku”, odwołując się do spostrzeżeń na temat druku w relacji do najbardziej efektywnych kanałów komunikacji marketingowej;

  • Patrick Brück, kierownik zespołu HubSpot, który wyjaśni, dlaczego marketing zorientowany na klienta jest kluczem do sukcesu;

  • Lars Schlimbach z działu Rozwoju Biznesowego w Deutsche Post, który spróbuje przekonać zgromadzonych do tezy mówiącej o tym, że papier jest dziś de facto nowym narzędziem digitalowym.

Podsumowania i zebrania wniosków z wystąpień podejmie się przewodniczący wydarzenia i uznany przedsiębiorca – Richard Askam.

Podczas Production Printing Business Days zgromadzeni goście przekonają się, w jaki sposób można rozwijać innowacyjne modele biznesowe i zwiększać swoją ofertę produktów i usług przy wykorzystaniu najnowszych technologii druku cyfrowego i rozwiązań automatyzujących przepływ pracy zaprojektowanych przez Canon i firmy partnerskie.

Zaprezentowane zostaną m.in. najnowsze rozwiązania druku cyfrowego Canon takie jak wysokonakładowe urządzenia atramentowe na papier ciągły i cięty (Océ ProStream 1000, Océ ColorStream 6000 i Océ VarioPrint i300) oraz urządzenia produkcyjne. Uczestnicy zobaczą również niedawno wprowadzoną na rynek drukarkę imagePRESS C165. Swoje miejsce podczas pokazów znajdą także urządzenia wielkoformatowe do druku na płasko i z roli (Océ Arizona 1380 GT i Océ Colorado 1650).

Aby pokazać odwiedzającym, jak mogą rozwijać swoje modele biznesowe, Canon przygotował cztery kampanie wykorzystujące druk, które stanowią odbicie środowiska produkcyjnego klientów.

Peter Wolff, vice president, Production Printing Products (PPP), EMEA Commercial Printing w Canon Europe, przyznaje: „Po udanym starcie projektu Future Promotion Forum w ubiegłym roku cieszymy się,
że po raz kolejny udało się nam zgromadzić specjalistów ds. marketingu, aby porozmawiać o przyszłości komunikacji promocyjno-reklamowej. Istotne jest, aby dostawcy usług druku i partnerzy technologiczni, tacy jak Canon, ściśle ze sobą współpracowali, wykorzystując naszą wspólną wiedzę na temat rynku i klientów. Wszystko po to, aby pomóc markom w nawiązywaniu angażujących relacji z konsumentami. Dziś bowiem mogą zrobić to dużo lepiej, wykorzystując moc druku w sposób bardziej efektywny.
Dzięki bogatej ofercie produktów i możliwości obserwowania szerokiego wachlarza jej zastosowań w praktyce, jesteśmy przekonani, że nasi goście poczują się zainspirowani do wykorzystania druku w jeszcze bardziej kreatywny sposób. Nie tylko będą mogli zwiększyć wartość komunikacji prowadzonych przez siebie kampanii promocyjnych i zrobić to skutecznie, ale także zrozumieją, w jaki sposób druk może stymulować rozwój biznesu.”

Opracowano na podstawie informacji firmy Canon

cript>