Dla większego komfortu i szybkości działania
11 lis 2019 13:40

W celu podniesienia komfortu współpracy Klientów z firmą Igepa Polska spółka uruchomiła Portal Klienta IGEPA24. To nowoczesna platforma informatyczna, która jest nie tylko kolejnym kanałem kontaktu z firmą Igepa, ale także stanowi wyjątkowe udogodnienie dla Klientów. Na ten temat rozmawiamy z Agnieszką Karbowniczek, Menedżerem Działu Obsługi Klienta Igepa Polska.

 

Co skłoniło Państwa Firmę do uruchomienia Portalu Klienta IGEPA24?

––––––––––

Agnieszka Karbowniczek: Działania związane z portalem IGEPA24 są częścią szerszej strategii spółki Igepa Polska stawiającej na dynamiczny rozwój, zwiększenie konkurencyjności i nowoczesność. Mamy świadomość, że w czasach digitalizacji wielu sfer życia uruchomienie systemu zamówień on-line stało się kwestią o dużym znaczeniu.

Oczywiście kluczowe były doświadczenia i oczekiwania naszych Klientów. Na początku roku przeprowadziliśmy wśród nich dwa ważne badania w formie ankiet: jedno dotyczące poziomu naszego serwisu logistycznego, drugie – szersze – tożsamości marki Igepa. W obu badaniach nasi Klienci ocenili Igepę i jej poziom obsługi bardzo wysoko, co stanowi dla nas zarówno wyróżnienie, jak i wyzwanie. W ankietach wskazywali jednakże potrzebę dodatkowego kanału komunikacji z naszą Firmą – kanału zamówień on-line.

 

Jakie funkcje i usługi oferuje portal IGEPA24?

––––––––––

A.K.: Portal IGEPA24 ma być znacznym udogodnieniem dla naszych Klientów i przynieść im wiele wymiernych korzyści. 

Oczywiście jego główną funkcją jest składanie zamówień on-line z możliwością tworzenia wielu zamówień w edycji oraz zmiany ich w zależności od potrzeb Klienta. Użytkownik ma dostęp do oferowanych przez Igepa produktów, jak również do sekcji najczęściej zamawianych przez siebie towarów. Dla większego komfortu i szybkości działania istnieje możliwość kopiowania wcześniej złożonych zamówień. 

Klient w portalu IGEPA24 ma dostęp do wystawionych przez nas dokumentów z opcją wydruku oraz do indywidualnego cennika. Ma możliwość sprawdzenia aktualnej ceny produktu w czasie dokonywania zamówienia czy też podczas tworzenia wycen dla swoich Kontrahentów. Użytkownicy IGEPA24 mogą na bieżąco sprawdzać stan rozliczeń. Dodatkowa opcja, która wyróżnia nasz portal, to możliwość – za pisemną zgodą Klienta – potwierdzania odbioru wystawionych przez nas korekt.

 

Czym różni się Wasz portal od sklepu internetowego? 

––––––––––

A.K.: Portal Klienta IGEPA24 to coś więcej niż sklep internetowy. Różni się dodatkowymi, niezwykle przydatnymi funkcjonalnościami. Należą do nich m.in.: dostęp zarówno do dokumentów sprzedaży bieżących z tego roku, jak i z roku poprzedniego, indywidualny cennik konkretnego Klienta, możliwość sprawdzania stanu rozliczeń, opcja potwierdzania odbioru dokumentów. Wejście do portalu dostępne jest z naszych dwóch stron internetowych: igepa.pl oraz igepa-viscom.pl. Link do portalu znajduje się również w mailu aktywacyjnym, który otrzymują Klienci wyrażający zgodę na korzystanie z portalu. 

Wszelkimi informacjami na temat tego nowoczesnego narzędzia informatycznego służą pracownicy Biur Obsługi Klientów Igepa Polska oraz nasi Regionalni Menedżerowie Sprzedaży. Na naszych stronach www znajduje się także instrukcja obsługi portalu i jego regulamin.

 

Jakich korzyści spodziewa się firma Igepa z zastosowania tego typu rozwiązania, a na jakie mogą liczyć Klienci?

––––––––––

A.K.: Głównym celem IGEPA24 jest zwiększenie komfortu naszych Klientów. Portal zapewnia oszczędność czasu, optymalizację działań, możliwość składania zamówień w momencie odpowiadającym Klientowi i z dowolnego miejsca. IGEPA24 to przyjazne, przejrzyste i łatwe w obsłudze narzędzie informatyczne. Pozwala na nowoczesne i wygodne składanie zamówień oraz szybkie uzyskanie potrzebnych informacji. 

Jesteśmy przekonani, że nasi Klienci szybko docenią zalety portalu IGEPA24 jako profesjonalnego rozwiązania biznesowego. Narzędzie to ułatwi również pracę nam. Przyczyni się do zwiększenia efektywności Biur Obsługi Klientów, ułatwi optymalizację pewnych procesów, co przełoży się na szybszą obsługę zleceń. Jeszcze bardziej zacieśni relację Igepa – Klienci.

 

Nowy portal i zwiększenie powierzchni magazynowych, o czym Igepa niedawno informowała, wpisują się w strategię rozwoju firmy i większego komfortu obsługi klientów. Czy w jej ramach planowane są jeszcze kolejne inwestycje?

––––––––––

A.K.: Tak, jak już wcześniej informowaliśmy, Spółka w ostatnim czasie podpisała dwie umowy na zwiększenie powierzchni magazynowych: w Poznaniu oraz w Mosznej pod Warszawą. Jednocześnie podjęta została decyzja o przedłużeniu umów najmu magazynów w pozostałych lokalizacjach. Po wdrożeniu zmian łączna powierzchnia naszych magazynów w Igepa Polska zwiększy się o 27 proc. do 17 800 m2.

Ważnym wydarzeniem będzie zmiana lokalizacji głównej siedziby Igepa Polska w Krakowie, przewidziana na maj przyszłego roku. Biura zostaną przeniesione do nowoczesnego biurowca Podium Park w Alei Jana Pawła II. Umiejscowienie magazynu pozostanie bez zmian w podkrakowskim Kokotowie.

Intensywnie pracujemy nad wdrożeniem systemu EDI – elektronicznej wymiany danych. Realizujemy obecnie pierwszy etap projektu EDI: połączenie danych z naszymi kluczowymi dostawcami. Kolejny etap to połączenie danych z Klientami.

Sam portal IGEPA24 będzie oczywiście sukcesywnie rozwijany i rozbudowywany o nowe funkcjonalności. W tym względzie będziemy bardzo wyczuleni na uwagi i sugestie naszych Klientów, aby to narzędzie w jak największym stopniu spełniało ich potrzeby i oczekiwania.

Serdecznie zapraszam naszych Klientów do korzystania z IGEPA24. Narzędzie to z pewnością przyczyni się do jeszcze lepszej współpracy pomiędzy naszymi Firmami. 

 

Dziękuję za rozmowę.

 

Artykuł sponsorowany

 

www.igepa.pl/nasz-serwis/portal-klienta

www.igepa-viscom.pl/nasz-serwis/portal-klienta