Zakończyły się targi RemaDays Warsaw
17 lut 2020 08:50

14 lutego br. zakończyła się jedna z największych imprez wystawienniczych branży reklamowej, dając jednocześnie początek wielu cennym znajomościom i perspektywom prężnego rozwoju na rynku. W ostatnim dniu targów można było wziąć udział w bardzo ciekawych bezpłatnych prelekcjach przeprowadzonych w trzech salach konferencyjnych.

Samo południe ostatniego dnia RemaDays Warsaw to zawsze szczególna pora. Nie inaczej było i tym razem. O godz. 12:00 rozpoczęło się Śniadanie Biznesowe, na którym ogłoszono wyniki 3 prestiżowych konkursów: Gifts of the Year, Catalogue of the Year, a także POS of the Year. Partnerzy programu Solidni w Biznesie – przedsiębiorcy zrzeszeni pod wspólną inicjatywą promowania na polu zawodowym takich wartości jak uczciwość oraz zaufanie, dla których każdego roku organizowane jest uroczyste Śniadanie – mieli okazję jako pierwsi poznać laureatów oraz nawiązać współpracę z wyróżnionymi przedsiębiorstwami. Pełna lista zwycięzców każdego z konkursów zostanie umieszczona na stronie www.remadays.com już wkrótce.

Jednym z punktów bogatego programu Międzynarodowych Targów Reklamy i Druku RemaDays Warsaw 2020 było także losowanie cennej nagrody w loterii dla zwiedzających. Wśród wszystkich gości, którzy wrzucili do specjalnej urny swoją wizytówkę, każdego dnia losowano zwycięzców. W tym roku można było powalczyć o rowery marki Kroos. Szczęśliwym zdobywcom serdecznie gratulujemy.

W hali F można było skorzystać z warsztatów na stoiskach firm z sektorów Technology Park czy Printing House. Oferta była naprawdę bogata. Grono zwiedzających zapoznało się z warsztatami, by w praktyce dowiedzieć się, jak funkcjonują specjalistyczne urządzenia.

„Gratulacje oraz wyrazy uznania składamy także wszystkim laureatom targowych konkursów, czyli firmom, które wykazały się inicjatywą, pomysłowością i zaprezentowały swoje wyjątkowe rozwiązania oraz produkty tysiącom zwiedzających z kraju i zagranicy. Wierzymy, że 16. edycja targów RemaDays Warsaw stworzyła okazję do nawiązania bardzo owocnych kontaktów biznesowych oraz możliwość energicznego rozwoju na rynku reklamowym. Dziękujemy wszystkim wystawcom, a także zwiedzającym, którzy razem z nami tworzą to niezwykłe święto reklamy – do zobaczenia za rok!” - podsumowują organizatorzy.

Opracowano na podstawie informacji organizatora

error: Kopiowanie zabronione!