Rośnie zainteresowanie konferencją FuturePrint
7 maj 2020 12:15

Zaplanowana na 2-4 czerwca wirtualna konferencja FuturePrint Virtual Summit cieszy się coraz większym zainteresowaniem i wsparciem ze strony branży poligraficznej. Wydarzenie ma obejmować 20 sesji online, w których weźmie udział ponad 30 prelegentów z Europy i USA. Celem jest zgromadzenie światowych ekspertów oraz liderów rynku reklamy, opakowań, druku wielkoformatowego i przemysłowego.

Marcus Timson, inicjator FuturePrint z ramienia firmy konsultingowej FM Future, nie spodziewał się aż tak pozytywnej reakcji rynku: „Zaskoczyły nas ogromne zainteresowanie i komentarze, które stale do nas docierają.  Inspirujące jest obserwowanie zgłoszeń tak wielu najbardziej wpływowych mówców z naszej branży, którzy chcą się zaangażować i wesprzeć nas swoim udziałem. Cieszymy się, że inicjatywa przyczyni się do integracji, pomoże w spotkaniu przedstawicieli poszczególnych branż i gałęzi przemysłu, stwarzając przestrzeń wymiany wiedzy. Jest to szczególnie ważne w tym trudnym dla wszystkich okresie”.

„Teraz jest czas, aby skontaktować się z ekspertami branżowymi, dowiedzieć się, jak zoptymalizować swój biznes w trakcie i po pandemii. Virtual Summit pozwoli nam uczyć się, tworzyć sieci i rozwijać się w nowej cyfrowej przestrzeni. Nie mogę się doczekać dołączenia do panelu kobiet-liderów w branży poligraficznej, ponieważ zamierzamy dzielić się zasobami dostępnymi w tym niespotykanym czasie” – mówi Adrienne Palmer, redaktor naczelna magazynów „Big Picture” i „Screen Printing” oraz członkini stowarzyszenia SGIA Women in Print.

„Wirtualny szczyt FuturePrint przyszedł we właściwym czasie. Kryzys zmusił nas wszystkich do korzystania z internetu jeszcze intensywniej. Podczas gdy tworzymy nasze plany na przyszłość, takie spotkanie online to dobry sposób na kontakt z liderami myśli, nauki,  a także na wymianę pomysłów, które pomogą w odzyskaniu sił” – komentuje Kristin Adams, kierownik marketingu w firmie Kao Collins.

„COVID-19 wywarł bardzo znaczący wpływ na przemysł poligraficzny. Tak więc teraz szczególnie musimy się spotykać, brać udział w wydarzeniach takich jak wirtualny szczyt FuturePrint, aby omawiać najlepsze możliwe sposoby działania, które mają szansę sprawdzić się w przyszłości. Nadal widzimy korzystne perspektywy rozwoju druku inkjetowego, a kiedy ograniczenia zmaleją, niewątpliwie zauważymy i odczujemy w miarę powrotu popytu także wzrosty sprzedaży” – stwierdza Arnaud Linquette, wiceprezes Memjet w regionie EMEA.

„Kryzys negatywnie wpłynął na świat i chociaż wciąż nie jesteśmy pewni, co to dokładnie oznacza w dłuższej perspektywie, nadal widzimy przyszłość dla druku cyfrowego. Jednak teraz nadszedł czas, aby pomyśleć o planowaniu i wprowadzaniu innowacji. Wirtualny szczyt FuturePrint z jego niekomercyjnym charakterem ma pomóc rynkowi odzyskać równowagę i osiągnąć jak najlepszy wynik, gdy sytuacja powróci do normy” – mówi Nova Abbott z firmy Kavalan.

„Nigdy nie mieliśmy tak trudnego, ale jednocześnie ekscytującego okresu w naszej branży. Wirtualny szczyt FuturePrint zgromadzi wszystko to, co najlepsze, w tym nowe pomysły, koncepcje i inspirujące dialogi. Będziemy mogli przekonać się, na ile jesteśmy wyposażeni w odpowiednie narzędzia, by zawalczyć o swoją przyszłość” – komentuje Simon Biltcliffe, założyciel i dyrektor generalny firmy Webmart.

„Byłem właścicielem firmy bazodanowej pod koniec 2000 roku, która nie przetrwała kryzysu technologicznego w latach 2002-2003. Chcę dzielić się swoim doświadczeniem, wiedzą i pomysłami z innymi, aby pomóc im uniknąć pułapek kryzysu, przetrwać i iść dalej, a co więcej, stale się rozwijać ” – deklaruje Tom Wittenberg, odpowiedzialny za relacje branżowe i wydarzenia specjalne w HP.

„Jako branża musimy się spotykać, dzięki temu będziemy mieli większą jasność co do kierunku, który powinniśmy obrać. Rynek przeżywał szok w ciągu ostatnich kilku tygodni i myślę, że wszyscy próbujemy zrozumieć, co właściwie oznacza pójście naprzód. Inicjatywa Virtual Summit FuturePrint, która odbędzie się na początku czerwca, zapewni nam przydatną platformę do łączenia się, słuchania najnowszych pomysłów, ale także dzielenia się projektami i innowacjami, nad którymi obecnie pracujemy. Z niecierpliwością czekamy na to wydarzenie” – mówi Graham Kennedy, kierujący działem komercyjnego druku inkjetowego w Ricoh Europe.

„Meteor rozwijał się w ciągu ostatnich kilku lat dzięki współpracy i partnerstwom, dlatego jesteśmy bardzo pozytywnie nastawieni na wspieranie i branie udziału w podobnych inicjatywach. Liczy się każda pomoc, której możemy udzielić w tym trudnym czasie. Spodziewamy się, że szczyt zapewni wygodną platformę do wspólnej rozmowy, wymiany i nauki” – komentuje Tracey Stephens-Brown, dyrektor ds. strategii i marketingu w Meteor Inkjet.

Partnerami Virtual Summit FuturePrint będą firmy: Ricoh, Integration Technology, Bespoke Marketing and PR, Sun Chemical, Meteor Inkjet, Inca Digital, Kao Collins, Memjet, Global Inkjet Systems, Kavalan, Sihl oraz InPrint Show. Partnerzy wspierający to: VIGC, SGIA, ThePackHub, Inkish, LMNS, IMI Europe, TCM, Keypoint Intelligence, IDC, IT Strategies i PICON. Pełny harmonogram wydarzenia będzie dostępny wkrótce, natomiast dalsze informacje od prelegentów oraz partnerów można znaleźć na stronie futureprint.tech.

Na podstawie informacji firmy FM Future opracowała BZ

 

 

 

 

 

 

error: Kopiowanie zabronione!