Acimga uruchamia kampanię internetową
15 maj 2020 07:53

Acimga (Włoskie Stowarzyszenie Producentów Maszyn dla Przemysłu Graficznego, Przetwórczego i Papierniczego) uruchamia włoską oraz międzynarodową kampanię internetową „Not close, but still together” (w wolnym tłumaczeniu: „Nie blisko, ale ciągle razem”). Kampania ma na celu wsparcie branży producentów maszyn do druku, pakowania i przetwórstwa. Jednocześnie stowarzyszenie przygotowuje się do konferencji PrintAll – Future Factory, która odbędzie się 24 czerwca br., oraz do jej zapowiedzi 18 maja.

Rozpoczynając tzw. fazę 2 Acimga uruchomiła kampanię reklamową mającą wspierać sektor, w którym działa. Kampania podkreśla w zaledwie kilku linijkach tekstu najwyższą jakość włoskich maszyn, kluczową rolę, jaką branża odgrywa w podtrzymaniu łańcucha dostaw (żywności i leków) oraz – przede wszystkim – przypomina o zdolności współdziałania, która zawsze cechowała firmy z tego sektora i która uczyniła Włochy jednym z największych światowych producentów oraz eksporterów technologii.

Aktywność Acimga nie ogranicza się obecnie do prowadzenia akcji reklamowej. Z myślą o wparciu producentów maszyn stowarzyszenie powróciło do pomysłu międzynarodowego wydarzenia, które co roku gromadzi ogniwa łańcucha dostaw dla druku, przetwórstwa i pakowania. Konferencja Print4All – Future Factory odbędzie się w internecie 24 czerwca, a 18 maja (https://conference.print4all.it/en) będzie można usłyszeć jej zapowiedź. Konferencja położy nacisk na najważniejsze dla branży druku tematy zrównoważonego rozwoju i Przemysłu 4.0, a swoją wizją przyszłości podzielą się z uczestnikami międzynarodowi goście.

„W pierwszej fazie zagrożenia koronawirusem koncentrowaliśmy się głównie na komunikowaniu się z naszymi członkami, uruchomiliśmy specjalne Centrum Pomocy oraz bezpośrednią linię z placówkami - wyjaśnia dyrektor generalny Acimga, Andrea Briganti. - Teraz musimy myśleć o ponownym rozruchu. Chociaż wiele firm z naszego sektora działa w okresie kwarantanny – ponieważ świadczą kluczowe usługi – to rzeczywista działalność tych firm była dotychczas ograniczona przez koronawirusa. Dlatego uruchomiliśmy prostą, ale skuteczną kampanię w językach włoskim i angielskim, by przypomnieć wszystkim, co reprezentujemy i co się nie zmieni: doskonałość w działaniu, współpracę w łańcuchu dostaw. To nie tylko działanie informacyjne, ale również chęć uświadomienia interesariuszom, tak instytucjonalnym, jak i rynkowym, że Włochy nie stanęły i są gotowe zaoferować swoje techniczne rozwiązania, tak samo jak wcześniej”.

Na podstawie informacji Acimga opracował TK