Nowy wizerunek marki i strona internetowa hubergroup
19 maj 2020 13:49

Firma hubergroup to tradycyjny rodzinny biznes. W ciągu 255 lat swej historii zyskała mnóstwo doświadczenia i ogromną wiedzę. Z myślą o jeszcze lepszym przygotowaniu się na wyzwania nadchodzących lat producent farb do druku podjął szereg działań takich jak uruchomienie nowej strony internetowej oraz dalsze zmiany w firmowym logo. Ich efekty właśnie zaprezentowała swym klientom.

hubergroup dokonał zmian swej strony internetowej, która została oparta na zaktualizowanym wizerunku korporacyjnym, z uproszczonym wyglądem zapewniającym świeższą i nowocześniejszą prezencję. Dominującym kolorem jest teraz Reflex Blue (niebieski odbity). Ponieważ hubergroup jest ostatnim producentem pigmentu alkaline blue, w trakcie zmian firma nadała temu kolorowi więcej intensywności.

Klienci skorzystają z zalet unowocześnionej strony internetowej dzięki udoskonalonej opcji  wyszukiwania produktów, która pomoże im znaleźć potrzebne rozwiązania szybciej i bardziej niezawodnie. Inna korzystna zmiana – wpisująca się w firmową politykę bliskich, personalnych kontaktów z klientami – to uruchomienie dostępu w każdym kraju do konkretnych osób kontaktowych, dzięki czemu możliwe jest łączenie się z właściwymi, kompetentnymi lokalnymi doradcami służącymi pomocą w każdej sprawie.

Dzięki nowej stronie internetowej producent farb drukarskich prezentuje się w znacznie przystępniejszy sposób. Język wizualny stał się bardziej osobisty i emocjonalny, a przy jego tworzeniu hubergroup oparł się na profilach uczestniczących w projekcie pracowników w celu podkreślenia autentyczności nowego projektu.

Aby odzwierciedlić swój globalny charakter, firma zwiększyła również liczbę dostępnych języków i zoptymalizowała stronę pod kątem dostępu z urządzeń przenośnych, zgodnie ze współczesnymi standardami.

Korporacyjne logo stało się teraz centralnym elementem tożsamości marki. Ma ono niepowtarzalny, charakterystyczny wygląd i odzwierciedla charakter firmy. hubergroup, która posiada ponad 30 lokalizacji na świecie i nieustannie, w zorganizowany sposób zwiększa swoją rynkową obecność, postanowiła odzwierciedlić tę cechę w swym logo. Przedsiębiorstwo oferuje klientom na całym świecie produkty i usługi najwyższej jakości funkcjonując jako zespół i to również znalazło wyraz w nowym logotypie hubergroup.

Na podstawie informacji firmy hubergroup opracował TK