Pandemia COVID-19 – jak dostosować się do nowej rzeczywistości?  
27 maj 2020 10:51

Pandemia COVID-19 wywarła ogromny wpływ na rynek druku komercyjnego i produkcyjnego, który teraz wymaga szybkiego dostosowania się do wymogów nowej rzeczywistości. Jak w takich warunkach najefektywniej planować inwestycje i zmiany? Odpowiedzi na te pytania można wysłuchać w webcaście Inkish TV – „Business Booster“. Gościem tego programu był Mark Hinder, manager business development, Commercial Printing Group z Ricoh Europe.  Zapis rozmowy jest dostępny na stronie Inkish TV

„Nowa rzeczywistość wymaga od nas precyzyjnego planowania i analizy potencjalnych szans oraz zagrożeń - powiedział Erwin Busselot, director, Business & Innovation Solutions, Commercial and Industrial Printing Group. - Podczas swojego spotkania w „Business Booster“ Mark Hinder zaprezentował nasze podejście. Wierzę, że może się ono okazać bardzo pomocne dla naszych obecnych i przyszłych klientów.”

„Podczas realizacji nowych pomysłów musimy mieć pewność, że w pierwszej kolejności skupiamy się na tych, które są w stanie wygenerować największy zysk – powiedział Mark Hinder. - W „Business Booster“  skoncentrowałem się na tym, jak identyfikować nowe możliwości i w najbardziej efektywny sposób z nich skorzystać.”

Opracowano na podstawie informacji firmy Ricoh

 

 

 

 

cript>