Druga edycja EFI Ignite Virtual Experience
12 Jun 2020 08:58

Sorry, this entry is only available in Polski. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Amerykański koncern EFI będzie gospodarzem drugiego wydarzenia EFI Ignite Virtual Experience, oferującego dwa dni sesji informacyjnych z ekspertami produktowymi na tematy obejmujące nowe możliwości rynkowe dla firm poligraficznych w zakresie aplikacji prezentacyjnych, grafiki separacyjnej, opakowań, mebli na zamówienie i wystroju wnętrz. Zaplanowana na 17 i 18 czerwca br. innowacyjna seria jest przeznaczona dla firm poligraficznych i mediów branżowych, które chcą dowiedzieć się więcej o tym, w jaki sposób najnowsze technologie umożliwiają drukarniom – dzięki wysokonakładowym i wysokomarżowym aplikacjom - wzrost i utrzymanie rentowności w "nowej normalności". Sesje na żywo, które rozpoczynają się 17 czerwca obejmują:

- wprowadzenie grafiki barierowej (Divisional Graphics), nowej kategorii zrodzonej w odpowiedzi na wymagania związane z pandemią w zakresie wewnętrznej i zewnętrznej grafiki informacyjnej i wyznaczającej dystans społeczny;

- możliwości znakowania dla wydarzeń organizowanych na odległość (takich jak ukończenie studiów, rocznice, urodziny i inne wyjątkowe momenty);

- wgląd w wysokomarżowe zastosowania w architekturze i wystroju wnętrz, od dywanów wystawowych i paneli akustycznych po folie okienne i aluminiowe panele;

- studium przypadku na temat niestandardowych mebli i dekoracji. Wes Shinn z firmy PVS Graphics z Portland w stanie Oregon opowie o tym, jak zdolność do szybkiej produkcji niestandardowych dekoracji i zarządzania zmianami w ostatniej chwili przyczyniła się do rozwoju biznesu;

- możliwości drukowania z roli na rolę - od aplikacji o szerokości 5 m do wielowarstwowego druku teksturowanego;

- sztuka niestandardowych oklein ściennych z technologią UV LED. Roy Ritchie Jr. z firmy Roysons Corp. z Rockaway w stanie New Jersey omówi produkcję wysokowartościowych, niestandardowych oklein ściennych wyprodukowanych w technologii UV LED z wykorzystaniem białych lub przezroczystych atramentów oraz wielowarstwowego druku teksturowanego;

- opakowania niskonakładowe dla klientów o wysokich wymaganiach;

- prezentacje na temat zastosowań specjalistycznych zwiększających wartość dodaną z wykorzystaniem bezbarwnych powłok i białych atramentów.

Koncern EFI zdecydował się na drugą edycję wirtualnego wydarzenia EFI  Ignite po pozytywnym odzewie, z jakim spotkała się pierwsza seria webinarów zorganizowana w kwietniu br. "Otrzymaliśmy tak dobre opinie od naszych klientów, że postanowiliśmy powtórzyć wydarzenie - powiedział Ken Hanulec, wiceprezes ds. marketingu w firmie EFI. - Tym razem przygotowaliśmy sesje podkreślające sukcesy, jakie odniosły firmy poligraficzne, koncentrując się na zwiększonej wydajności, lepszych możliwościach druku i inteligentnym ukierunkowaniu na możliwości rynkowe. Sytuacja wywołana epidemią COVID-19 była trudna dla nas wszystkich, ale wraz ze zmienionym krajobrazem pojawiają się nowe ścieżki potencjalnego wzrostu w dłuższej perspektywie, z inspirującymi pomysłami, które mogą być wykorzystane w niemal każdym sektorze branży poligraficznej."

EFI Ignite Virtual Experience jest jedną z kilku inicjatyw, które EFI podejmuje w odpowiedzi na zmieniające się potrzeby przedsiębiorstw dotkniętych pandemią COVID-19. Stanowi ona część wysiłków EFI mających na celu pomoc klientom w odzyskaniu pozycji rynkowej w miarę jak gospodarka ponownie zaczyna się otwierać. EFI organizuje również prywatne wirtualne demonstracje dla klientów i potencjalnych klientów, które wykorzystują ich pliki, media itp. na potrzeby sesji dostosowanych do ich indywidualnych potrzeb produkcyjnych i zastosowań.

Pełna lista sesji oraz rejestracja na wydarzenie na:

go.efi.com/en_uk-Ignite-Virtual-Experience-Applications.html.

Opracowano na podstawie informacji firmy EFI