Druga edycja EFI Ignite Virtual Experience
12 cze 2020 08:58

Amerykański koncern EFI będzie gospodarzem drugiego wydarzenia EFI Ignite Virtual Experience, oferującego dwa dni sesji informacyjnych z ekspertami produktowymi na tematy obejmujące nowe możliwości rynkowe dla firm poligraficznych w zakresie aplikacji prezentacyjnych, grafiki separacyjnej, opakowań, mebli na zamówienie i wystroju wnętrz. Zaplanowana na 17 i 18 czerwca br. innowacyjna seria jest przeznaczona dla firm poligraficznych i mediów branżowych, które chcą dowiedzieć się więcej o tym, w jaki sposób najnowsze technologie umożliwiają drukarniom – dzięki wysokonakładowym i wysokomarżowym aplikacjom - wzrost i utrzymanie rentowności w "nowej normalności". Sesje na żywo, które rozpoczynają się 17 czerwca obejmują:

- wprowadzenie grafiki barierowej (Divisional Graphics), nowej kategorii zrodzonej w odpowiedzi na wymagania związane z pandemią w zakresie wewnętrznej i zewnętrznej grafiki informacyjnej i wyznaczającej dystans społeczny;

- możliwości znakowania dla wydarzeń organizowanych na odległość (takich jak ukończenie studiów, rocznice, urodziny i inne wyjątkowe momenty);

- wgląd w wysokomarżowe zastosowania w architekturze i wystroju wnętrz, od dywanów wystawowych i paneli akustycznych po folie okienne i aluminiowe panele;

- studium przypadku na temat niestandardowych mebli i dekoracji. Wes Shinn z firmy PVS Graphics z Portland w stanie Oregon opowie o tym, jak zdolność do szybkiej produkcji niestandardowych dekoracji i zarządzania zmianami w ostatniej chwili przyczyniła się do rozwoju biznesu;

- możliwości drukowania z roli na rolę - od aplikacji o szerokości 5 m do wielowarstwowego druku teksturowanego;

- sztuka niestandardowych oklein ściennych z technologią UV LED. Roy Ritchie Jr. z firmy Roysons Corp. z Rockaway w stanie New Jersey omówi produkcję wysokowartościowych, niestandardowych oklein ściennych wyprodukowanych w technologii UV LED z wykorzystaniem białych lub przezroczystych atramentów oraz wielowarstwowego druku teksturowanego;

- opakowania niskonakładowe dla klientów o wysokich wymaganiach;

- prezentacje na temat zastosowań specjalistycznych zwiększających wartość dodaną z wykorzystaniem bezbarwnych powłok i białych atramentów.

Koncern EFI zdecydował się na drugą edycję wirtualnego wydarzenia EFI  Ignite po pozytywnym odzewie, z jakim spotkała się pierwsza seria webinarów zorganizowana w kwietniu br. "Otrzymaliśmy tak dobre opinie od naszych klientów, że postanowiliśmy powtórzyć wydarzenie - powiedział Ken Hanulec, wiceprezes ds. marketingu w firmie EFI. - Tym razem przygotowaliśmy sesje podkreślające sukcesy, jakie odniosły firmy poligraficzne, koncentrując się na zwiększonej wydajności, lepszych możliwościach druku i inteligentnym ukierunkowaniu na możliwości rynkowe. Sytuacja wywołana epidemią COVID-19 była trudna dla nas wszystkich, ale wraz ze zmienionym krajobrazem pojawiają się nowe ścieżki potencjalnego wzrostu w dłuższej perspektywie, z inspirującymi pomysłami, które mogą być wykorzystane w niemal każdym sektorze branży poligraficznej."

EFI Ignite Virtual Experience jest jedną z kilku inicjatyw, które EFI podejmuje w odpowiedzi na zmieniające się potrzeby przedsiębiorstw dotkniętych pandemią COVID-19. Stanowi ona część wysiłków EFI mających na celu pomoc klientom w odzyskaniu pozycji rynkowej w miarę jak gospodarka ponownie zaczyna się otwierać. EFI organizuje również prywatne wirtualne demonstracje dla klientów i potencjalnych klientów, które wykorzystują ich pliki, media itp. na potrzeby sesji dostosowanych do ich indywidualnych potrzeb produkcyjnych i zastosowań.

Pełna lista sesji oraz rejestracja na wydarzenie na:

go.efi.com/en_uk-Ignite-Virtual-Experience-Applications.html.

Opracowano na podstawie informacji firmy EFI