Kreatywni. Otwarci na nowe – RemaDays Warsaw 2021
8 Jul 2020 13:34

Sorry, this entry is only available in Polski. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Rok 2020 zapisuje się w historii jako jeden z najbardziej zaskakujących i wymagających. Choć jego początek wraz z udanymi targami zapowiadał się dobrze, to w kolejnych miesiącach pandemia wirusa COVID-19 wpłynęła na każdą branżę.

W szczególnie trudnej sytuacji znaleźli się przedstawiciele rynku reklamowego. Wiele firm odczuło skutki koronawirusa, ale też wielu przedsiębiorców podjęło działania, aby dostosować się do nowych okoliczności.

To pokazuje, że zawsze istnieją rozwiązania, które pozwalają przystosować się i odnaleźć w nowych realiach. Trzeba tylko znaleźć klucz – a jest nim ponowne zdefiniowanie potrzeb rynku i wyjście im naprzeciw w kreatywny, otwarty sposób. Jak mówi Sławomir Giefing, prezes GJC International, organizator targów RemaDays Warsaw: „Dobrze funkcjonująca i zdrowa firma to firma o 3 filarach, w tej właśnie kolejności: pierwszy to określenie potrzeb klientów i ich zaspokajanie, drugi filar to zgrany zespół, a trzeci to zysk firmy. Obecna sytuacja wymusza, by w pierwszej kolejności na nowo przyjrzeć się i zdefiniować potrzeby klientów. Te potrzeby były i zawsze będą – jednak aktualnie nowe ich rozpoznanie jest niezbędne, aby nasze usługi i produkty mogły zaspokajać potrzeby odbiorców.”

Wyrazem odpowiedzi na zmieniające się realia w branży reklamowej jest m.in. nowy motyw przewodni i hasło KREATYWNI, które przyświeca targom RemaDays Warsaw 2021.

Jak wyjaśnia Sławomir Giefing: „My jako zespół RemaDays chcemy wyrazić, że potrzeby klientów są na pierwszym miejscu. Wsłuchujemy się w różne opinie z rynku, dlatego przygotowaliśmy przekaz, w którym chcemy zaprezentować nową rzeczywistość. Motyw i hasło KREATYWNI to wyjście naprzeciw trudnej sytuacji, która ma miejsce w związku z pandemią. Ten projekt ma pobudzać i zachęcać każdego uczestnika branży do działania i otwarcia się na nowe wyzwania.”

Można się spodziewać, że branża oraz targi będą wyglądały inaczej niż dotychczas. Tym bardziej niezbędne są wspomniana otwartość oraz kreatywne podejście. Mikołaj Bleja, doradca w zakresie strategicznej komunikacji wizerunkowej, szef poznańskiej agencji Horsefield, która opracowała nową komunikację RemaDays, podkreśla, że: „KREATYWNOŚĆ” to pojęcie centralne dla każdego procesu zmiany. W obecnej, niezwykle trudnej sytuacji nie należy łudzić się, że rozwiązaniem będzie wyłącznie pomoc państwa. Rekomendowany przeze mnie sposób radzenia sobie to podjęcie działania w kreatywny sposób, tj. taki, który związany jest z nową lub lepiej dopasowaną wartością dla klientów.”

I dlatego nowa komunikacja targów RemaDays odzwierciedla dynamiczny oraz pełen wyzwań czas, który możemy wykorzystać, stając się bardziej otwartymi na nowe.

Targi RemaDays Warsaw od wielu lat wspierają branżę reklamową. Podobnie będzie w 2021 roku, co podkreśla Sebastian Ząbek, szef działu organizacji targów: „Podczas przygotowań do RemaDays 2021 rozmawiamy z naszymi klientami, pragniemy na nowo wsłuchać się w potrzeby i na tej podstawie wdrażać nowe rozwiązania targowe. Nowy motyw graficzny i hasło targów  to pierwszy krok w długim maratonie przygotowań do kolejnej edycji i sukcesywnie w nowy sposób realizowanych projektów, o których będziemy informować Państwa na bieżąco.”

Targi RemaDays Warsaw odbędą się w dniach 10-12.02.2021 r.

Opracowano na podstawie informacji organizatora