PRINTING United Digital Experience zaprasza w październiku
14 lip 2020 10:18

Organizatorzy PRINTING United Digital Experience ogłosili niedawno decyzję o zmianie formuły imprezy, która odbędzie się w Atlancie: zamiast osobistego stawiennictwa goście będą mogli uczestniczyć w niej za pośrednictwem wszechstronnej platformy cyfrowej. Teraz otrzymaliśmy garść informacji o najnowszych szczegółach związanych z przygotowywaną na jesień (5-29 października br.) imprezą.

„PRINTING United Digital Experience stanowi unikalną okazję - zarówno z punktu widzenia wystawców, jak i obserwatorów – by dotrzeć z niecierpliwie oczekiwanymi nowościami produktowymi do drukarzy - tłumaczy Mark J. Subers, prezes PRINTING United. - Nasz zespół ekspertów pilnie pracuje przy tworzeniu wyjątkowego cyfrowego modelu, który zagwarantuje, że wszystkie segmenty rynkowe będą mogły uczestniczyć z pierwszych rzędów w tym wyjątkowym wydarzeniu, oraz jeszcze bardziej wzmocni możliwości zaangażowania i interakcji.”

Program wypełnionych masą informacji Dni Wiedzy (Insight Days) nie przypomina innych imprez tego typu. Każdy tydzień będzie poświęcony innemu sektorowi produkcji interesującemu branżę druku: odzieży; reklamom; tekstyliom cyfrowym; grafice/wielkiemu formatowi; drukowi przemysłowemu; mailingowi i pakowaniu produktów oraz opakowaniom. W nowym formacie branża druku będzie mogła wspólnie doświadczyć całego szeregu wysoce skoncentrowanych prelekcji oraz wyjątkowych możliwości interakcji między dostawcami i ich klientami.

„Energia i entuzjazm, jaki wyrażają nasi partnerzy w miarę poznawania kolejnych informacji na temat nowej platformy PRINTING United Digital Experience, są ogromne - przekonuje Ford Bowers, prezes i dyrektor generalny PRINTING United Alliance. - I choć jesteśmy rozczarowani faktem, że nie będziemy mogli spotkać się w tym roku w jednym miejscu, zamierzamy spełnić naszą obietnicę zgromadzenia nowości, które nasza branża ma do zaoferowania w 2020 r. w zakresie technologii, edukacji i innowacji. Mimo że wydarzenie przyjmie inny kształt niż ten pierwotnie zaplanowany, bez wątpienia odniesie zamierzony skutek wobec naszego szerokiego grona odbiorców.”

Na podstawie informacji PRINTING United opracował TK