Solidność i bezpieczeństwo współpracy z partnerami z branży reklamowej
21 wrz 2020 08:35

O jakości udanej współpracy między partnerami biznesowymi w dużej mierze przesądza rzetelność każdego z nich. Każdy, kto aktywnie działa na polu zawodowym, wie, że zdarzają się przypadki, gdy kontrahent nie wywiązuje się z poczynionych ustaleń. Jak zadbać o bezpieczeństwo transakcji na rynku reklamowym? Najlepszym sposobem jest skorzystanie ze sprawdzonego programu INDUSTRY DOES NOT RECOMMEND – wykazu firm niepolecanych w branży produktów promocyjnych. Program umożliwia zweryfikowanie wiarygodności potencjalnych partnerów biznesowych, a zarazem stanowi skuteczne narzędzie do polubownego załatwiania spornych spraw. W wyniku wezwania do zapłaty z adnotacją o umieszczeniu firmy w spisie INDUSTRY DOES NOT RECOMMEND sporo spraw kończy się szybkim odzyskaniem należności. Przez 10 lat działania odzyskanych zostało 4 682 367,69 zł. Zabezpiecz swoją firmę i zyskaj dostęp do wykazu niepolecanych przedstawicieli branży upominków reklamowych. Wszystkie szczegóły na stronie www.notrecommend.com.

Opracowano na podstawie informacji firmy GJC

cript>