FuturePrint coraz bliżej
22 wrz 2020 09:05

Po sukcesie pierwszej wirtualnej konferencji FuturePrint, która odbyła się w dniach 2-4 czerwca, kolejna edycja spotkania wzbudza coraz większe zainteresowanie. Drugi wirtualny szczyt FuturePrint zapowiadany na 12-16 października ma być świętem wiedzy o różnych rodzajach druku: przemysłowego, wielkoformatowego, opakowań i druku komercyjnego. Spotkanie  gromadzi partnerów chcących podzielić się swoją wiedzą, poglądami i doświadczeniami.

Wydarzenie już pozyskało wsparcie ponad 20 partnerów merytorycznych, w tym: ACTEGA Metal Print, ACTEGA North America Technologies, Agfa Graphics, Bespoke Group, Bobst, Canon, CCE, Chemstream, Compack, DodXact, DGI, Epson, Global Grafika, HP, Hymmen, ICE, Inca Digital, Industrial Inkjet, InPrint Show, Integration Technology, Intergraf, Inkjet Insight, IPIA, Kavalan, Landa, LMNS, Memjet, Meteor Inkjet, Mutoh, NTS Group, ThePackHub, Phoseon Technology, Profile Recruitment, Ricoh Europe, Roland DG, Sihl, Solimar Systems, Sun Chemical, VPress, Women in Signs and Graphics oraz Xaar. Głównym partnerem wirtualnego spotkania będzie firma Landa Digital Printing.

Manuel Schrutt, dyrektor generalny Landa Digital Printing odpowiedzialny za region EMEA, tak wyjaśnia swoją decyzję o zostaniu głównym partnerem konferencji: „Dla nas jako firmy będącej liderem w dziedzinie innowacji, z głęboko zakorzenioną pasją do branży druku i wieloma sukcesami było jasne, że objęcie wiodącej roli na kolejnym szczycie FuturePrint byłoby właściwym posunięciem. Naszym celem przez cały ten trudny rok jest wspieranie naszych klientów, partnerów i społeczności drukarskiej w zapewnianiu sukcesu i rozwoju. Wydarzenie FuturePrint stanowi platformę umożliwiającą dalsze wypełnianie tego zobowiązania i integrację branży w decydującym momencie. Mamy nadzieję, że wszyscy przyłączycie się do nas i weźmiecie udział w wydarzeniu, które zapowiada się jako bardzo inspirujące”.

Wobec panującej ciągłej niepewności i ograniczonej liczby wydarzeń odbywających się na żywo szczyt stanowi doskonałą okazję, aby nadrobić zaległości w nowościach branżowych. Jak zapowiadają organizatorzy, na spotkaniu nie zabraknie prezentacji i dyskusji z udziałem drukarzy, projektantów, analityków i innych inspirujących osób, otwartych na dzielenie się radami, sukcesami, wyzwaniami oraz wizjami. Do grona ponad 120 mówców z całego świata prezentujących swoje wykłady przez cały tydzień dołączy autor przełomowej książki biznesowej „Funky Business Forever” Jonas Ridderstråle.

Graham Kennedy, dyrektor ds. druku przemysłowego w firmie Ricoh, komentuje wydarzenie: „Ricoh ponownie weźmie udział w konferencji, aby podzielić się wynikami naszej pracy w obszarze przemysłowego druku inkjetowego oraz unikalnym podejściem do projektów partnerskich OEM na wielu rynkach. Z niecierpliwością czekamy również na przedstawienie niektórych z naszych innowacyjnych technologii druku wielkoformatowego i produkcyjnego. Ta niezależna platforma wirtualna umożliwia nam udostępnianie wiedzy i spostrzeżeń. Cieszymy się, że będziemy jej częścią ”.

Phil McMullin, kierownik sprzedaży ProGraphics, Epson wyjaśnia: „Zaangażowanie firmy Epson w innowacje trwa nieprzerwanie pomimo ograniczeń, jakie pandemia w oczywisty sposób nałożyła na życie. Cieszymy się, że będziemy mogli zaprezentować owoce tego procesu na zbliżającym się wirtualnym szczycie FuturePrint. Wirtualne wydarzenia zyskały popularność obecnie i prawdopodobnie pozostaną aktualne w przyszłości, a posiadanie niezależnej platformy do prezentowania technologii bardzo dobrze odpowiada naszym potrzebom ”.

Harmonogram tematyczny FuturePrint Virtual Summit:

  • 12 października - Young Guns in Print
  • 13 października - Druk przemysłowy
  • 14 października - Druk wielkoformatowy
  • 15 października - Opakowania i etykiety
  • 16 października - Druk komercyjny

Na podstawie informacji Future Print opracowała BZ