Nowe targi w kalendarzu Messe Frankfurt
29 wrz 2020 12:53

Targi Ambiente, Christmasworld i Paperworld odbędą się w przyszłym roku jako wspólne wydarzenie organizowane pod nazwą International Consumer Goods Show – Special Edition we Frankfurcie nad Menem w dniach 17-20 kwietnia.

Około 85 proc. wystawców targów Ambiente, Christmasworld i Paperworld tradycyjnie przyjeżdża do Frankfurtu z zagranicy. „Z różnych sektorów międzynarodowej branży dóbr konsumpcyjnych docierają do nas sygnały o potrzebach i chęciach zorganizowania pokazów na żywo. Wiele firm ma nadzieję, że ich obecność na targach wzmocni biznes osłabiony pandemią. Czujemy się bardziej niż kiedykolwiek zaangażowani” - wyjaśnia Detlef Braun, członek zarządu Messe Frankfurt GmbH. Organizatorzy mają nadzieję, że ze względu na utrzymujące się ograniczenia w podróżowaniu późniejszy termin targów zapewni wystawcom większe bezpieczeństwo i swobodę planowania. W związku z tym Messe Frankfurt zdecydowało się na reorganizację imprez i przebudowę przyszłorocznego kalendarza targowego.

Odbywające się pod wspólną nazwą targi International Consumer Goods Show będą uzupełniane ofertą wirtualną w ramach inicjatywy Consumer Goods Digital Days. W ten sposób uczestnicy zapoznają się z prezentacjami cyfrowymi Creativeworld, które tym razem nie zostaną zorganizowane na żywo.

„Zorientowane na trendy cykle zamówień w branży dóbr konsumpcyjnych wymagają corocznego wydarzenia targowego na początku roku. Połączenie Ambiente, Christmasworld i Paperworld daje wszystkim uczestnikom możliwość odbycia spotkań biznesowych, zamawiania towarów oraz nawiązywania kontaktów we Frankfurcie, co wydaje się najlepszą odpowiedzią na aktualne wyzwania” - wyjaśnia Stephan Kurzawski, członek zarządu Messe Frankfurt Exhibition GmbH.

Nowością w 2021 r. mają stać się oferty cyfrowe i pokazy wirtualne, które po raz pierwszy odbędą się równolegle z targami na żywo. Opierając się na filarach takich jak transmisja na żywo i transfer wiedzy zarówno wystawcy, jak i odwiedzający będą mieli możliwość nawiązania kontaktów i znalezienia inspiracji bez względu na to, czy fizycznie będą uczestniczyli w wydarzeniu.

Kurzawski wyjaśnia: „Dzięki naszej nowej ofercie cyfrowej zaoferujemy wystawcom i kupującym na miejscu i online najlepsze warunki sprzedaży, marketingu, a tym samym osiągnięcia celów korporacyjnych. To inwestycja, którą podejmujemy w przekonaniu, że pozostaniemy najlepszym partnerem branżowych spotkań biznesowych w przyszłości”.

Na podstawie informacji Messe Frankfurt opracowała BZ

 

 

 

 

 

error: Kopiowanie zabronione!
cript>