Ricoh rezygnuje z targów drupa
5 paź 2020 13:23

W związku z ciągłą niepewnością wynikającą z trwającej pandemii firma Ricoh Europe podjęła decyzję o wycofaniu się z targów drupa 2021. Producent zamierza skupić się na rozwijaniu skutecznej komunikacji z klientami za pośrednictwem kanałów wirtualnych.

„Ricoh zawsze wysoko cenił możliwości, jakie przynosiła drupa. Jednak podjęliśmy trudną decyzję o wycofaniu się, ponieważ zdrowie, bezpieczeństwo i dobre samopoczucie naszych klientów, partnerów i pracowników są naszym priorytetem”.

Wśród metod wspierających nowe sposoby komunikacji znajdzie się seria wirtualnych wydarzeń HENKAKU Live. Pierwsze sesje zapewniły klientom wgląd w innowacyjne osiągnięcia technologii i przybliżyły nowe urządzenie drukujące Ricoh Pro C5300. W tym roku zaplanowanych jest jeszcze więcej wydarzeń, głównie skupiających się na druku przemysłowym.

Aby pomóc dostawcom usług poligraficznych (PSP) ponownie ocenić swoją działalność i określić, jak kształtować przyszłe zmiany, Ricoh uruchomił program Ricoh Business Booster w regionie EMEA. Bezpłatna inicjatywa obejmuje wiele cennych informacji, w tym porady, artykuły i pomysły dotyczące tego, jak prowadzić biznes po ustąpieniu pandemii.

Eef De Ridder, wiceprezes Commercial and Industrial Printing Group, Ricoh Europe, mówi: „Podczas pandemii budowaliśmy wirtualne podejście do nawiązywania kontaktów z nowymi i istniejącymi klientami. Zamierzamy nadal rozwijać ten element w połączeniu z bardziej tradycyjnymi sposobami promowania i demonstrowania rozwijającego się portfolio rozwiązań i usług w druku komercyjnym i przemysłowym.”

Na podstawie informacji firmy Ricoh opracowała BZ