Jeden z globalnych dostawców specjalistycznych produktów z tworzyw sztucznych dla branż budowlanej, produkcyjnej, poligraficznej i ekspozycyjnej – firma Brett Martin stawia na nowy wizerunek. Nowa tożsamość korporacyjna zostanie wprowadzona w ciągu najbliższych miesięcy w ramach kompleksowego programu, który obejmie stronę internetową, kolorystykę, opakowania i materiały marketingowe.
Nowa marka została zaprojektowana tak, aby pokazać aktualną skalę firmy, jednocześnie wyrażając jej świeży, otwarty i ambitny styl. Odważniejszy i bardziej zdecydowany wizerunek, który będzie promowany na wszystkich rynkach w najbliższych miesiącach, ma przełożyć się na nowe cyfrowe wsparcie dla klientów.
Nasza nowoczesna tożsamość odzwierciedla firmę, którą jesteśmy dzisiaj, z dynamiczną, rosnącą bazą klientów na całym świecie - mówi Laurence Martin, dyrektor zarządzający w Brett Martin i wyjaśnia: Razem z naszymi pracownikami stale dążymy do doskonałości w oferowanych produktach i usługach i pozostajemy wierni wartościom, które kierowały naszą firmą przez ostatnie 60 lat.
Duncan Smith, dyrektor ds. sprzedaży dodaje: Nasza nowa tożsamość doskonale wyraża energię i możliwości Brett Martin. Jesteśmy znani w branży z innowacyjnego podejścia do zaspokajania zmieniających się potrzeb rynku. Nieustannie inwestujemy w nowe rozwiązania, mamy ludzi i wiedzę, aby dalej ulepszać naszą ofertę.
Wizerunek Brett Martin nie zmieniał się od prawie 30 lat. W tym czasie firma znacznie się rozwinęła, poszerzając gamę swoich produktów. Obecnie całkowity obrót przekracza 180 mln GBP i jest generowany na rynkach w Wielkiej Brytanii, Irlandii oraz w ramach światowej działalności eksportowej.
Brett Martin to jedyny w Wielkiej Brytanii producent pełnej gamy arkuszy z PVC, poliwęglanu, akrylu, styrenu i PETG. Firma zainwestowała w niskoemisyjne źródła energii w swoim głównym zakładzie produkcyjnym stawiając na dedykowane źródła wiatrowe i słoneczne, które pomogły jej przekształcić 50 proc. zużywanej energii w energię odnawialną.
Na podstawie informacji firmy Brett Martin opracowała BZ