SAP Polska z nowym dyrektorem sprzedaży ds. kluczowych klientów
1 gru 2020 11:08

Piotr Ferszka z początkiem grudnia br. objął funkcję dyrektora sprzedaży ds. kluczowych klientów SAP Polska – obecnego na polskim rynku od 25 lat czołowego dostawcy aplikacji biznesowych. Do jego zadań będzie należało wsparcie cyfrowej transformacji klientów firmy.

Priorytetem nowego dyrektora będzie wsparcie klientów firmy z segmentu dużych przedsiębiorstw w osiąganiu trwałych, pozytywnych rezultatów biznesowych przy udziale technologii SAP, ze szczególnym uwzględnieniem rozwiązań chmurowych.

Biznes wymaga szybkich zmian opartych na technologii. Cyfrowa transformacja z poziomu planowania weszła w tryb natychmiastowego wdrożenia. Na nowym stanowisku będę koncentrował się na dostarczaniu klientom aplikacji skutecznie automatyzujących procesy i przenoszących ich działania operacyjne w świat cyfrowych narzędzi i usprawnień. Dołączając do struktur SAP Polska mam możliwość wspierać kluczowych klientów firmy w ich drodze do sukcesu – mówi Piotr Ferszka.

Piotr Ferszka ma ponad 20-letnie doświadczenie w sprzedaży rozwiązań i systemów IT, które zdobył pracując dla światowych technologicznych marek takich jak Oracle Polska, Asseco czy Hewlett-Packard. Dotychczas związany zawodowo z Oracle Polska, pełnił funkcję dyrektora sprzedaży aplikacji, gdzie specjalizował się w obszarze krajowego rynku rozwiązań aplikacyjnych i usług chmurowych. Z kolei doświadczenie zdobyte w Asseco pozwala mu spojrzeć na rynek IT z perspektywy dostawcy oprogramowania i integratora systemów.

Piotr Ferszka jest absolwentem Wydziału Matematyki i Informatyki Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu oraz Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.

Opracowano na podstawie informacji firmy SAP Polska