GEW wystawcą na  wirtualnej drupie
26 Mar 2021 09:19

Sorry, this entry is only available in Polish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Brytyjski specjalista ds. technologii utwardzania UV, firma GEW zapowiedziała swój udział w przewidzianych na kwiecień br. wirtualnych targach drupa (20-23 kwietnia).

Czterodniowa impreza odbywająca się w środowisku sieciowym została zapowiedziana w grudniu 2020 r. przez Messe Düsseldorf w reakcji na odwołanie ostatniej edycji targów wskutek restrykcji związanych z pandemią koronawirusa. Kolejne targi „na żywo” są przewidziane od 28 maja do 7 czerwca 2024 r.

Organizatorzy wirtualnych targów drupa liczą, że dadzą one firmom możliwość wirtualnego zaprezentowania siebie i swoich innowacji, a także podtrzymania istniejących kontaktów i nawiązania nowych dzięki funkcji „kojarzenia”. Ponadto harmonogram konferencji w pięciu targowych „hot spotach” ma być źródłem ważnych pomysłów i sposobem na transfer wiedzy w internecie. Wśród prelegentów znajdą się międzynarodowi przedstawiciele firm prezentujący historie sukcesu i kreślący przyszłość branży.

Przemysł poligraficzny niezmiennie wspiera targi drupa, które postrzega jako siłę napędową innowacyjności i źródło korzyści w równym stopniu dla wystawców, jak i targowych gości. Dzięki bezpośredniemu kontaktowi mogą oni poznawać i porównywać trendy technologiczne oraz innowacje, a także odkrywać nowe synergie. Wirtualna impreza będzie starała się odtworzyć rozmach, siłę sprzedaży i wyjątkową atmosferę konwencjonalnych targów, oferując jednocześnie możliwość wymiany pomysłów i pielęgnowania relacji z podobnie myślącymi ludźmi z branży.

Robert Rae, dyrektor sprzedaży GEW, wyjaśnia stosunek firmy do rosnącej liczby wirtualnych pokazów: Pragniemy wspierać branżę i być pionierami dzięki aktywnemu uczestnictwu w wielu ważniejszych cyfrowych imprezach. GEW co roku podtrzymywało bardzo napięty harmonogram międzynarodowych wystaw i konferencji, a dopóki nie powróci normalny rozkład imprez, będziemy inwestować w pielęgnowanie tego biznesu w formie innowacyjnych wydarzeń online takich jak wirtualne targi drupa.

Opracowano na podstawie informacji firmy GEW