Nowy dyrektor ds. marketingu Wide Format Inkjet Systems Fujifilm
3 sie 2022 09:12

Firma Fujifilm poszerzyła swój zespół Acuity, mianując Shauna Holdoma na stanowisko dyrektora ds. marketingu w dziale Fujifilm Wide Format Inkjet Systems.

Na nowym stanowisku Shaun, który ma ponad dwie dekady doświadczenia w branży, będzie odpowiedzialny za marketing nowych maszyn Acuity Ultra firmy Fujifilm, w tym Acuity Ultra Hybrid LED.

Rozległa wiedza Shauna na temat technologii druku – a w szczególności atramentów i przenoszenia atramentu – ma swoje początki w 1998 roku, kiedy dołączył on do firmy Lyson (obecnie część Nazdar) jako menedżer produktu, ponieważ był zaangażowany w rozwój atramentów rozpuszczalnikowych, w tym w przystosowanie ich do druku na podłożach PVC.  Następnie pracował z wieloma dużymi producentami OEM, rozwijając atramenty rozpuszczalnikowe i wodne do drukarek atramentowych.

Potem Shaun rozpoczął pracę w sektorze urządzeń drukujących, wspierając rozwój maszyn małoformatowych i rozszerzając rynek, na którym były sprzedawane.

Następnie spędził niemal pięć lat na stanowisku globalnego menedżera produktu w firmie Drytac produkującej produkty powlekane klejem, opracowując wyroby dla sektora graficznego i nawiązując jeszcze więcej kontaktów z liderami w tej dziedzinie.

David Burton, dyrektor ds. marketingu w dziale Fujifilm Wide Format Inkjet Systems: Nasze nowe maszyny Acuity już zapewniają szybkość, jakość i dobry stosunek jakości do ceny. Znajomość branży Shauna jest właśnie tym, czego nasz zespół potrzebuje, aby utrzymać silną pozycję rynkową marki w sektorze druku wielkoformatowego.

Komentując swoje nowe stanowisko, Shaun dodaje: Bardzo się cieszę, że mogę pracować dla Fujifilm, silnej marki, która w ciągu ostatnich 12 miesięcy całkowicie zmieniła swoją ofertę wielkoformatową.

W szczególności nowa marka Acuity ma ogromny potencjał rynkowy, który właśnie zaczyna być realizowany. Przyjmując wysoką jakość druku, nowoczesne drukarnie wielkoformatowe przede wszystkim szukają wszechstronności i wartości, dzięki czemu mogą przyjmować więcej zleceń, jednocześnie będąc pewnym solidnego zwrotu z inwestycji. Nowa gama Acuity spełnia oba te warunki i nie mogę się doczekać, aby przedstawić ją znacznie szerszej grupie odbiorców.

Kevin Jenner, dyrektor ds. marketingu w Europie w dziale Wide Format Inkjet Systems w firmie Fujifilm, komentuje: Shaun ma rozległą, cenną wiedzę na temat atramentów, ich rozwoju na przestrzeni lat i ich wykorzystania w różnych zastosowaniach. Dołącza do nas w ekscytującym czasie; tygodnie po FESPA 2022, gdzie nowe maszyny Acuity przyćmiły konkurencję. Cieszymy się, mając go u siebie i nie możemy się doczekać, aby wykorzystać jego pomysły na dalszy rozwój marki Acuity.

Opracowano na podstawie informacji firmy Fujifilm

error: Kopiowanie zabronione!
cript>