Xeikon Café Graphic Arts
21 wrz 2022 11:44

Firma Xeikon, jeden z wiodących na rynku dostawców cyfrowych rozwiązań produkcyjnych, organizuje specjalne wydarzenie, aby zaprezentować szeroką gamę rozwiązań graficznych dostępnych dzięki technologii druku cyfrowego. Wydarzenie Xeikon Café Graphic Arts odbędzie się w dniach 5 i 6 października 2022 r. w siedzibie firmy w pobliżu Antwerpii w Belgii.

Aby rozpocząć ostatni kwartał tego roku, chcemy zaoferować wszystkim profesjonalistom zajmującym się drukiem wyjątkową okazję do zainspirowania się tym, co Xeikon ma do zaoferowania — powiedział Dimitri Van Gaever, dyrektor ds. rynku w firmie Xeikon.

Główną prezentację poprowadzi specjalista w zakresie druku online i ekspert branżowy Bernd Zipper, który opowie, przed jakimi wyzwaniami i możliwościami staną drukarnie komercyjne w nadchodzących latach. Przeszłość już pokazała, że ​​przemysł poligraficzny jest niezwykle odporny. Czemu? Ponieważ druk odgrywa kluczową rolę w tworzeniu trwałej komunikacji - komentuje Bernd Zipper. - Cyfryzacja druku pomoże drukarniom zachować elastyczność i rozwijać nowe aplikacje. Ponadto wesprze osiąganie celów zrównoważonego rozwoju – dodaje.

Podczas wydarzenia uczestnicy będą mogli zobaczyć pokazy na żywo prezentujące zastosowania następujących modeli: Xeikon SX30000 z szeroką gamą komercyjnych aplikacji do druku, Xeikon CX500, Xeikon CX300 i Xeikon PX3300 do trwałych oznakowań podłogowych.

Co więcej, uczestnicy będą mieli okazję zobaczyć, jak firma Xeikon buduje swoje maszyny oraz przejrzeć stoiska partnerów branżowych, aby być na bieżąco z najnowszymi trendami. Bazując na przyjaznej dla środowiska technologii, producent opracował kompleksowe rozwiązania do wielu zastosowań na rynkach graficznych, które znajdują się w czołówce cyfrowej transformacji branży.

Podczas Xeikon Café odwiedzający będą mogli śledzić informacje o innowacjach dla sektorów: druku książek, oznakowań punktów sprzedaży i handlu detalicznego, wysyłek bezpośrednich, dekoracji ściennych oraz druku etykiet.

W ciągu ostatnich dwóch lat wprowadziliśmy kilka innowacji, ale oczywiście biorąc pod uwagę okoliczności, nie mogliśmy zaprezentować ich na żywo, aby klienci mogli dotknąć i poczuć nadruk oraz zyskać pewność inwestowania — kontynuował Dimitri Van Gaever. - Dzięki tej inicjatywie umożliwiamy branży poligraficznej spotkanie się, zobaczenie, jak nasze rozwiązania działają w duchu wizji „odkrywaj, ucz się, łącz” i doświadczenie przyszłości cyfrowej produkcji w grafice – podsumował.

Opracowano na podstawie informacji firmy Xeikon