Laureaci tegorocznej edycji konkursu POS STARS
27 wrz 2022 09:12

Podczas targów Festiwal Marketingu w dniach 14 i 15 września miała miejsce 14. edycja konkursu na najlepsze displaye reklamowe.

Poniżej prezentujemy zwycięzców w danych kategoriach.

NAPOJE: EDELWEISS.

ALKOHOL&TYTOŃ: Tfp Grafika.

ŻYWNOŚĆ: EDELWEISS.

KOSMETYKA: ELLERT.

DISPLAYE NALADOWE: HOLO.

DISPLAYE KARTONOWE: ELLERT.

ELEKTRONIKA: HOLO.

MOTORYZACJA: ATS Display.

PRZEMYSŁ: Polmet Dispaly.

DIGITAL POS: EXPOSITE.

DESIGN ROKU: ATS Display.

POS EVENT: HOLO.

KIDS: DZIEDZIK.

PETS POS: ATS Display.

FARMACJA: ELDRUT.

ROZRYWKA: HOLO.

WYRÓŻNIENIA zdobyli: Pos Lab InternationalSEPPAMASPEXTfp GrafikaPink Pepper MediaEXPOSITEEdelweissHOLO.

Tegoroczny GRAND PRIX, czyli POS, który zdobył największą liczbę głosów od jury, trafił do ATS Display.

Wszystkie nagrodzone prace można zobaczyć TUTAJ.

W tegorocznej edycji konkursu POS STARS na najlepszy display reklamowy oprócz głosowania jury na swoje typy mogli głosować również odwiedzający targi Festiwal Marketingu.

Publiczność podczas dwóch dni targowych licznie odwiedzała strefę konkursową i z dużym zainteresowaniem przyglądała się wszystkim zgłoszeniom. Około 400 osób zdecydowało o tym, aby zagłosować. Spośród tych wszystkich głosów wyłoniła się poniższa trójka. To na nie właśnie zagłosowało najwięcej osób.

  1. miejsce z największą liczbą głosów zdobył Bombay Sapphire Gallery Expo od ATS Display.
  2. miejsce Stand Budka Beefeater od EXPOSITE.
  3. miejsce JUKEBOX – CORRUGATED SONGS od UDS.

Nagrodzone prace można zobaczyć TUTAJ.

Firmy zainteresowane współpracą z producentami POS zapraszamy do kontaktu z opiekunem konkursu, Magdaleną Wilczak: magdalena@oohmagazine.pl

Więcej o konkursie POS STARS przeczytasz TUTAJ.

Opracowano na podstawie informacji organizatora