1 marca 2023 r. Florian Pitzinger (37 l.) objął stanowisko szefa działu komunikacji korporacyjnej w firmie Heidelberger Druckmaschinen AG (Heidelberg).
Florian Pitzinger ostatnio pracował w firmie Michelin produkującej opony, a wcześniej w spółce technologicznej Robert Bosch GmbH. Pitzinger będzie odpowiedzialny za wszystkie kanały komunikacji oraz zarządzanie marką.
Jest mi bardzo miło powitać Floriana Pitzingera w zespole Heidelberg. Produkty i usługi, takie jak dobrze znane maszyny drukarskie w formie zintegrowanych rozwiązań, będziemy teraz oferować również w komunikacji. Razem zamierzamy prowadzić zintegrowaną komunikację, dzięki której nasza strategia będzie jeszcze bardziej widoczna na arenie międzynarodowej. Zamierzamy wspierać wewnętrzną transformację kulturową w firmie – mówi dr Ludwin Monz, dyrektor generalny firmy Heidelberg.
Heidelberg to fascynująca firma, która stawia na wysoką jakość i innowacyjność. To, co uważam za szczególnie niezwykłe, to odporność i zdolność adaptacji, które pracownicy wykazali w ciągu ostatnich lat. Perspektywa funkcjonowania zgodnie z tymi wartościami i możliwość wniesienia wkładu w przyszłość bardzo mnie ekscytują – zapewnia Florian Pitzinger.
Opracowano na podstawie informacji firmy Heidelberg