Fedrigoni zmienia sposób prezentacji papieru dzięki Colour Dimensions
10 paź 2024 11:00

Wraz z Colour Dimensions Fedrigoni prezentuje kompletną kolekcję kolorowych papierów premium, opartą na podejściu CMF (Colour, Material, Finish – Kolor, Materiał, Wykończenie). Zaprezentowany na Luxe Pack Monaco asortyment podzielony jest na pięć kategorii estetycznych, oferując projektantom źródło inspiracji do tworzenia wysokiej klasy opakowań.

Fedrigoni zaznacza swoją obecność w branży papierniczej dzięki Colour Dimensions, przewodnikowi po gamie jej kolorowych papierów premium. Jak przekazuje firma, to stworzone dla projektantów narzędzie zapewnia innowacyjne podejście do odkrywania świata luksusowych opakowań.

Podejście CMF, szeroko stosowane w świecie designu, sprawia, że kolekcja Colour Dimensions stanowi techniczny punkt odniesienia. Fedrigoni nie tylko oferuje palety kolorów, lecz także podkreśla komplementarność tekstury i wykończenia papieru. Pięć kategorii estetycznych âeuros Smooth Colour, Reflective Shimmer, Circular Colour, Textured Colour, Full Blacks âeuros oferuje odpowiedź na różnorodne potrzeby projektantów. Każda z tych kategorii umożliwia odkrywanie rożnych odmian kreatywności: świetlistych odcieni, metalicznych wykończeń, materiałów pochodzących z recyklingu, naturalnych tekstur i odmian czerni.

Colour Dimensions wprowadza całkowicie innowacyjne i rewolucyjne podejście do świata opakowań i kreatywności na rynku luksusowym – powiedziała Céline Bertuzzi, dyrektor marketingu Fedrigoni Special Papers.

Kolekcja Colour Dimensions odzwierciedla rosnący trend w sektorze opakowań: poszukiwanie równowagi między estetyką a zrównoważonym rozwojem. Papiery z kategorii Circular Colour, wykonane z włókien pochodzących z recyklingu, są zgodne z zasadami gospodarki o obiegu zamkniętym, co jest dużym oczekiwaniem luksusowych marek dążących do zmniejszenia swojego wpływu na środowisko. Tymczasem seria Full Blacks skupia się na odcieniach czerni, symbolicznym i estetycznym wyborze często preferowanym w sektorach luksusu i mody.

Oprócz pięciu rodzajów papieru, The Compass jest pomocą w podejmowaniu decyzji dla kreatywnych ludzi, jak przekazuje firma. Ten przewodnik oferuje praktyczne porady i kreatywne pomysły na optymalizację wyboru papieru pod względem koloru, materiału i wykończenia.

Opracowano na podstawie informacji firmy Fedrigoni