Firma Fujifilm Europe poinformowała 3.10.br. o dwóch kluczowych nominacjach w swoim rozwijającym się dziale opakowań – Adila Kabela i Tommy’ego Segelberga – które wpisują się we wzmacnianie jej zaangażowania w zaspokajanie rosnącego popytu na innowacyjne rozwiązania w zakresie opakowań na całym kontynencie.
Adil Kabel, dyrektor ds. sprzedaży opakowań w krajach Beneluksu
Adil Kabel, który posiada rozległą wiedzę na temat portfolio produktów Fujifilm, obejmie stanowisko dyrektora ds. sprzedaży opakowań w krajach Beneluksu. Jak przekazuje firma jest to strategiczne posunięcie, które odzwierciedla zobowiązanie Fujifilm do zapewniania kompleksowego wsparcia i specjalistycznej wiedzy swoim klientom w regionie.
Adil tak skomentował swoją nominację: Nie mogę się doczekać tego nowego wyzwania i podzielenia się moją rozległą wiedzą o produktach i branży oraz wieloletnim doświadczeniem, aby pomóc firmom zajmującym się opakowaniami w krajach Beneluksu.
Tommy Segelberg przechodzi z działu obsługi potencjalnych klientów w Skandynawii, na stanowisko kierownika działu opakowań cyfrowych w regionie EMEA. Jak przekazuje firma, ta strategiczna zmiana pozwala Tommy’emu wykorzystać swoją wiedzę handlową i bogate doświadczenie do napędzania sprzedaży, wspierania kluczowych partnerów i przewodzenia inicjatywom rozwoju działalności w całym regionie EMEA, w szczególności koncentrując się na flagowej maszynie cyfrowej do druku opakowań Jet Press FP790 od Fujifilm.
Tommy Segelberg, kierownik działu opakowań cyfrowych w regionie EMEA
Tommy dodał: To wspaniały czas, aby kierować działaniami Fujifilm w zakresie opakowań cyfrowych w regionie EMEA Model Jet Press FP790 oferuje unikatowe korzyści naszym klientom i z niecierpliwością czekam na dalsze zwiększenie jego obecności na rynku.
Zarówno Adil Kabel, jak i Tommy Segelberg będą podlegać Manuelowi Schruttowi, globalnemu dyrektorowi Fujifilm ds. strategii biznesowej w zakresie opakowań.
Te kluczowe nominacje w naszym zespole oznaczają ekscytujący etap w strategii Fujifilm, aby umocnić naszą pozycję wiodącego zintegrowanego dostawcy opakowań i pokazują nasze zaangażowanie w zaspokajanie rosnącego popytu na rynku – skomentował Manuel. – Udokumentowane osiągnięcia Adila i dogłębna znajomość naszego portfolio produktów, w połączeniu z wiedzą handlową i znajomością rynku Tommy’ego, odegrają zasadniczą rolę w przyspieszeniu naszego rozwoju i dostarczaniu wyjątkowej wartości naszym klientom.
Rozszerzenie zespołu kierowniczego ds. opakowań w regionie EMEA, z Adilem i Tommym na nowych stanowiskach, pozwoli innym starszym członkom, w tym Raynaldowi Barillotowi, menedżerowi kategorii, opakowania cyfrowe i Manuelowi Schruttowi, skupić się na rozwijaniu oferty produktów i technologii Fujifilm oraz rozszerzyć działalność na inne regiony świata.
Manuel podsumowuje: Mając silny zespół i jasną wizję przyszłości Fujifilm jest w stanie wykorzystać pojawiające się możliwości i umocnić naszą pozycję zaufanego partnera dla firm w regionie EMEA, poszukujących innowacyjnych rozwiązań w zakresie opakowań.
Opracowano na podstawie informacji firmy Fujifilm