Stowarzyszenia Intergraf oraz Nordic Printing Association (NOPA) zaprezentowały wstępne szczegóły dotyczące oczekiwanej dorocznej konferencji Print Matters. To ważne wydarzenie odbędzie się w piątek 13 czerwca w szwajcarskim Zurychu.
Konferencja zgromadzi ekspertów branżowych z całej Europy i spoza niej, aby dzielić się spostrzeżeniami, stawić czoła wspólnym wyzwaniom stojącym przed branżą poligraficzną i ułatwić nawiązywanie kontaktów między liderami branży.
Program konferencji Print Matters zapewni dogłębną analizę przyszłości branży graficznej, oferując cenną wiedzę dotyczącą kluczowych obszarów tematycznych. Sekcja Business Matters zagłębi się w tematykę strategicznego wzrostu na drodze przejęć, planowania produkcji opartego na sztucznej inteligencji oraz metod przyciągania nowej generacji specjalistów ds. druku. Sekcja Sustainability Matters przeanalizuje zgodność z przepisami europejskiego rozporządzenia w sprawie wylesiania (EUDR) i przedstawi studium przypadku ClimateCalc dotyczące pomiaru wpływu na środowisko. Economic Matters zaprezentuje trendy w branży, zorganizuje dyskusję panelową dostawców na temat przyszłości druku oraz przyjrzy się skuteczności reklamy drukowanej. Security Matters zajmie się wyzwaniami związanymi z cyberbezpieczeństwem w produkcji gazet i przedstawi aktualne informacje na temat rozwoju łańcucha dostaw papieru. Ten kompleksowy program wyposaży profesjonalistów z branży w wiedzę i narzędzia do poruszania się po zmieniającym się krajobrazie druku.
W tym roku publiczność konferencji wzbogacą uczestnicy World Print & Communication Forum (WPCF), światowego stowarzyszenia branży graficznej. Z tego powodu organizatorzy oczekują, że do grona uczestników z Europy dołączą ich koledzy z Korei Południowej, USA, Chin, Japonii, Indii, Nepalu i RPA.
Wydarzenie będzie oferować doskonałe możliwości nawiązywania kontaktów, w tym powitalny koktajl, kolację dla uczestników konferencji po głównych sesjach oraz wizytę firmową w lokalnej drukarni. Print Matters to niezrównana okazja dla profesjonalistów z branży, aby pozostać w czołówce rozwoju, zdobyć cenne spostrzeżenia i nawiązać kontakty z innymi przedstawicielami branży.
Opracowano na podstawie informacji Intergraf