Mimaki Europe, przodujący dostawca przemysłowych drukarek atramentowych i ploterów tnących, zaprezentował swoją nową wizję, strukturę i strategię wejścia na rynek na tle nowych innowacji produktowych, które zadebiutowały na targach FESPA Global Print Expo 2025.
Model UJV300DTF-75 łączy doświadczenie Mimaki w zakresie UV i DTF na rynku grafiki oznakowań
Nowa technologia i pionierskie produkty atramentowe firmy Mimaki stanowią ponad połowę oferty produktów firmy prezentowanych na żywo na targach FESPA. Najnowsze rozwiązania obejmują nową drukarkę Mimaki UJV300DTF-75, która bazuje na doświadczeniu Mimaki w zakresie druku UV, zapewniając niezawodne rozwiązanie do dekoracji obiektów, wysokiej jakości, trwałe wydruki na powierzchniach, które wcześniej nie nadawały się do bezpośredniego druku UV.
Po raz pierwszy zaprezentowano również nowe atramenty Mimaki ELH i ELS, wprowadzone na rynek w zeszłym tygodniu. Te przyjazne dla środowiska atramenty zapewniają taką samą funkcjonalność, jak porównywalne atramenty Mimaki, ale zostały spreparowane tak, aby były całkowicie wolne od SVHC i - co godne podkreślenia - CMR, zmniejszając tym samym negatywny wpływ na zdrowie ludzi i środowisko.
Dwie nowe drukarki, JV200-160 i Tx330-1800, zadebiutują w regionie EMEA. Łatwa w obsłudze drukarka rolkowa JV200-160 stosuje atramenty ekosolwentowe i oferuje niezawodną produkcję oznakowań o świetnej jakości druku. Model Tx330-1800 stworzony z myślą o branży tekstylnej i odzieżowej jest wyposażony w podwójny zestaw atramentów, umożliwiający bezproblemowe przełączanie między tekstylnymi tuszami pigmentowymi i atramentami sublimacyjnymi do bardziej zróżnicowanych zastosowań w jednym urządzeniu.
Podczas gdy Mimaki rozpoczyna tę innowacyjną FESPA, firma oficjalnie ogłasza nominację Arjena Evertse na dyrektora sprzedaży, wraz z przełomową wiadomością, że jest pierwszym lokalnie mianowanym członkiem Rady Dyrektorów Mimaki Europe.
Arjen Evertse, nowo mianowany dyrektor sprzedaży w Mimaki Europe
Arjen Evertse komentuje: „Mimaki jest prawdziwie międzynarodową firmą, a powołanie mnie do zarządu jest demonstracją celów firmy, odzwierciedlających globalny zasięg i wpływ na rynek w kierownictwie.”
„Ta nowa rola zbiega się z pasjonującą fazą ewolucji w Mimaki, w której regionalne oddziały Mimaki będą jeszcze bardziej dostosowane do globalnej strategii sprzedaży, wdrażając nowe struktury zespołów i tym samym wspierając zmieniające się wymagania rynku. Po ponad 20 latach pracy w Mimaki byłem świadkiem przejęcia przez nią pozycji lidera i inspiratora zmian w branżach, które obsługujemy. Teraz, w 50. roku naszego istnienia, jest to idealny moment, aby spojrzeć w przyszłość i dostosować naszą strategię do nowych wymagań rynku – z których wiele współtworzyliśmy! Naszą wizją jest obecnie wspieranie potrzeb bardziej zróżnicowanej, elastycznej branży drukarskiej”.
Mimaki Europe wdroży nową strategię, która umożliwi dalszy „horyzontalny wzrost” - ponieważ nowe produkty Mimaki nadal przesuwają granice możliwości i otwierają szanse na nowych rynkach, oraz „pionowy wzrost” - ponieważ nadal wspiera produkcję druku na poziomie podstawowym i przemysłowym. Nowy etos Mimaki „Print Different“ stanowi podstawę tego podejścia. „Print Different” nie tylko wyraża dziedzictwo przełomowych technologii Mimaki, ale także podkreśla ciągłe zaangażowanie firmy w stymulowanie kreatywności, zróżnicowania i zrównoważonego rozwoju w branży druku cyfrowego.
Jak mówi dalej Arjen Evertse, „Nasze podejście będzie również bardziej zorientowane na klienta, bo nowo utworzone zespoły będą zaspokajać konkretne potrzeby biznesowe, technologiczne i operacyjne. Przykładem jest specjalistyczny zespół produkcji przemysłowej kierowany przez naszego starszego kierownika ds. sprzedaży i produkcji, Berta Benckhuysena – znanego branży i firmie nazwiska, fachowca, który powrócił do nas pod koniec ubiegłego roku. Dodatkowo stworzyliśmy całkiem nową jednostkę ds. rozwoju biznesu kierowaną przez Minę Maeda.”
„To niezwykle interesujący okres w długiej historii Mimaki i czuję się zaszczycony, że mogę być na pierwszej linii tej nowej strategii, prowadząc nasz zespół i wspierając naszych klientów w tej kolejnej fazie rozwoju i sukcesu”.
Opracowano na podstawie informacji Mimaki