Impreza Print4All to miejsce spotkań profesjonalistów ze świata druku i przetwórstwa, z bogatym kalendarzem prelekcji i warsztatów poświęconych sektorowym innowacjom. To wyjątkowa okazja, aby poznać przyszłość rynku, odkryć najnowocześniejsze technologie i nawiązać kontakty z włoskimi i międzynarodowymi ekspertami.
Tegoroczna edycja będzie gościć grupę prelegentów, którzy opowiedzą o trendach i innowacjach na rynku druku:
Główni prelegenci na Print4All 2025
- Emanuele Giovanni Ricci jest wiodącą postacią na włoskiej scenie projektowej: jego kariera jest przykładem tego, jak tradycyjne rzemiosło i nowoczesne innowacje mogą harmonijnie współistnieć, tworząc ponadczasowe i funkcjonalne elementy doceniane na całym świecie. Na Print4All wygłosi angażującą prelekcję zatytułowaną „Materiały, powierzchnie i światło u źródeł piękna: krótka podróż za kulisy postrzeganego luksusu”. Wtorek 27 maja, godz. 12:30-13:00.
- Valentina Falcinelli, założycielka firmy Pennamontata, zajmie się kwestią relacji między drukarniami a markami; w swoim wystąpieniu „Zmień paradygmat! Od kosztów druku do wartości marki” pomoże odkryć, jak przejść od podejścia „skoncentrowanego na druku” do takiego, które na pierwszym miejscu stawia to, co naprawdę ważne dla marki: rozpoznawalność, personalizację, bycie godnym uwagi, niezawodność, a przede wszystkim wsparcie. Wtorek 27 maja, godz. 14:00-14:30.
- Alessandro Fontana, dyrektor Centro Studi Confindustria, i Marco Taisch, prezes MICS - Circular and Sustainable Made in Italy oraz prezes MADE: Fabbrica Digitale e Sostenibile, będą rozmawiać z Enrico Barboglio w spotkaniu zatytułowanym „Doskonałość Made in Italy w sektorze dóbr kapitałowych i poligrafii: dźwignia międzynarodowej konkurencyjności”. Środa 28 maja, godz. 12:30-13:00.
- Federico Cabitza, profesor nadzwyczajny na Uniwersytecie Mediolan-Bicocca, opowie, w jaki sposób właściwe wykorzystanie technologii może zwiększyć produktywność bez uszczuplania kapitału ludzkiego, opierając prelekcję na przykładach zaczerpniętych z sektorów takich jak medycyna i selekcja personelu, ale także na podstawie nowych zastosowań w branży graficznej i opakowaniowej. W swoim wystąpieniu „Od sztucznej inteligencji do inteligencji hybrydowej: nowe sojusze człowiek-maszyna dla przemysłu poligraficznego i przetwórczego” zaprezentuje strategiczną refleksję na temat tego, jak wykorzystać sztuczną inteligencję nie w celu zastępowania umiejętności, ale ich wzmacniania i odtwarzania ich w czasie. Środa 28 maja, godz. 14:00-14:30.
- Pat McGrew, dyrektor zarządzający McGrew Group i analityk o międzynarodowej renomie, w swoim wystąpieniu „Niech błyszczy! Kreatywny druk daje supermoce! " skupi się na kreatywności i personalizacji: opowie, jak spersonalizowana komunikacja ewoluowała w ostatnich latach, opierając wystąpienie na licznych przykładach kreatywnych kampanii i ich efektów. Czwartek 29 maja, godz. 12:30-13:00.
Harmonogram konferencji jest stale aktualizowany: sprawdź dedykowaną stronę, aby odkryć wszystkie wydarzenia, które odbędą się podczas Print4All.
Opracowano na podstawie informacji Print4All