Pulse wzmacnia swoją obecność na rynku
17 cze 2025 08:04

Firma Pulse, producent wąskowstęgowych rozwiązań inkjetowych dla drukarni etykiet i opakowań, ogłosiła strategiczne nominacje, których celem jest wsparcie celów rozwojowych firmy.

Richard Wood (po lewej), dyrektor ds. sprzedaży globalnej, i Jim Whitehead (po prawej), dyrektor handlowy - Pulse

Jim Whitehead awansował na stanowisko dyrektora handlowego. Jim dołączył do Pulse latem 2023 roku jako dyrektor sprzedaży eksportowej i stanowił integralny element międzynarodowego rozwoju firmy, szczególnie w Europie. Zbiegło się to w czasie z uruchomieniem dedykowanej działalności firmy w Polsce - oddziału Pulse Polska - na początku 2024 roku.

W swojej nowej roli Whitehead będzie nadzorował wewnętrzną sprzedaż, zarządzanie produktami i marketing. Skoncentruje się na zwiększaniu zadowolenia klientów, ciągłym doskonaleniu, badaniu produktów, ich racjonalizacji oraz zarządzaniu komunikacją wewnętrzną i zewnętrzną.

W tym samym czasie Richard Wood został globalnym dyrektorem sprzedaży. Richard dołączył do firmy nieco ponad trzy lata temu jako dyrektor sprzedaży w Wielkiej Brytanii i Irlandii i z powodzeniem wzmocnił pozycję Pulse na swoim rodzimym terytorium. Zyskując nadzór nad wszystkimi klientami i dystrybutorami na całym świecie, będzie mógł rozszerzyć swoje kompetencje na globalną bazę klientów, w miarę jak producent farb z Bristolu rozwija swoją globalną obecność i zdobywa udziały w rynku dzięki unikalnym składnikom chemicznym i rozwiązaniom, które promują wydajność całego systemu.

Gary Seward, jeden z założycieli Pulse, który nadal pełni funkcję dyrektora zarządzającego firmy, powiedział: „Jestem zachwycony, że Jim i Richard zaakceptowali te nowe role i podjęli wyzwanie, aby pomóc naszej firmie w dalszym rozwoju.”

„Kiedy rozpoczynaliśmy naszą działalność ponad 20 lat temu, naszym celem było uczynienie wyjątkowej różnicy w branży etykiet. Przez te lata w ten właśnie sposób rozwijaliśmy portfolio swoich produktów i obecnie zapewnia ono drukarniom prawdziwą szansę na wyróżnienie się na tle konkurencji. Niezależnie od tego, czy chodzi o wysokowytrzymałe, monopigmentowe rozwiązania, które zapewniają niezrównaną jakość i spójność druku, czy też stały druk aniloksowy dla kolorów spotowych, który zapowiada rewolucję na rynku fleksograficznym, nasza działalność jest teraz gotowa do znacznego wzrostu.”

„Dzięki awansom Jima i Richarda jesteśmy w stanie w pełni to wykorzystać.”

Przemawiając po mianowaniu na stanowisko dyrektora handlowego, Jim Whitehead powiedział: „Pulse ma doskonałą pozycję, aby dokonać prawdziwej zmiany we fleksograficznych drukarniach etykietowych, w sposobie ich pracy oraz w tym, jak mogą i jak powinny odnosić sukcesy.”

„Jesteśmy czymś więcej niż dostawcą farb. Jesteśmy partnerem. Drukarnie etykiet zobaczą to w akcji na Labelexpo Europe 2025, gdzie zostaną zaprezentowane rzeczywiste korzyści PureTone, Monolox i innych produktów.”

Richard Wood stwierdził: „Z niecierpliwością czekam na współpracę z drukarzami na całym świecie, aby pomóc im być najlepszą wersją samych siebie i ominąć pułapki pseudo-sukcesu.

„Jako prawdziwie globalne wydarzenie, Labelexpo Europe 2025 będzie idealnym miejscem dla klientów i potencjalnych klientów, aby nawiązać z nami kontakt i dowiedzieć się wszystkiego o naszych rozwiązaniach, które mogą pomóc im osiągnąć ich cele.”

Ben Howell, techniczny menedżer sprzedaży, oraz Artur Mansfeld i Przemysław Juszczyk, menedżerowie sprzedaży w Polsce, weszli w skład zespołu Richarda Wooda.

Pulse opracował również nowe logo i przyjął nowy branding.

Świeże i nowoczesne spojrzenie na markę Pulse, która pozbywa się z nazwy określenia „Roll Label Products”, pozycjonuje firmę w sercu branży druku etykiet. Spółka zachowuje ten sam poziom dbałości o dokładność, precyzję i koncentrację w produkcji fleksograficznej, co podkreśla nowe logo. Zielony akcent kolorystyczny odzwierciedla koncentrację na zrównoważonym rozwoju, zawsze i wszędzie tam, gdzie jest to możliwe.

Hasło „Making Print Simple” mówi wszystko, co trzeba wiedzieć o firmie Pulse w nowej odsłonie. Ma ona ułatwić osiągnięcie spójnego i dokładnego druku. Dzięki szerokiemu wsparciu technicznemu, rozwiązaniom nowej generacji i filozofii doskonałości, klienci osiągają właściwy poziom produkcji już za pierwszym razem.

Nowa tożsamość będzie wdrażana w całej firmie, również w Pulse Polska.

Jak dodał Gary Seward: „Łącząc wszystkie nasze operacje w ramach jednej tożsamości, żyjemy tym, co wprowadzamy na rynek, czyli filozofią Making Print Simple. Jedna prosta i silna tożsamość lepiej nas jednoczy i umożliwia naszemu zespołowi dokonywanie dużych zmian.”

Wkrótce zostanie uruchomiona nowa strona internetowa pod adresem pulserl.com, odzwierciedlająca odświeżony i ukierunkowany cel Pulse, jakim jest uproszczenie druku.

Więcej szczegółów na temat obecności firmy Pulsce na targach Labelexpo Europe 2025 zostanie ogłoszonych wkrótce.

 

Opracowano na podstawie informacji firmy Pulse