Quad Europe ogłasza rebranding i wprowadza nową markę – P/mint, która ma ucieleśniać siłę połączeń. Zakorzeniona w dekadach doświadczeń, P/mint odzwierciedla przekonanie, że prawdziwa wartość powstaje wtedy, gdy łączymy różne światy w spójną całość.

P/mint to marka, która łączy trzy filary biznesu: P jak Print, P jak POS i P jak Peppermint
P/mint to marka, która łączy trzy filary biznesu: P jak Print, P jak POS i P jak Peppermint (agencja kreatywna). Razem tworzą spójny ekosystem – od niezawodnego druku, przez skuteczne aktywacje w punktach sprzedaży, po strategie i kampanie kreatywne.
Nowa marka symbolizuje świeżość, energię i doświadczenie, które wspierają marki w każdym punkcie kontaktu z konsumentem. P/mint to miejsce, gdzie strategia spotyka się z realizacją, a kreatywność łączy się z produkcją. Ma łączyć offline z digitalem, tradycję z innowacją, aby dostarczać zintegrowane rozwiązania, które wzmacniają marki na każdym etapie ścieżki konsumenta.
„Dzięki P/mint łączymy nasze dziedzictwo i przyszłość pod jedną marką. To odzwierciedlenie tego, kim jesteśmy: zaufanym partnerem w druku i twórcą odważnych, zintegrowanych aktywacji marek.” – mówi Jean-Michel Gaffé, CEO P/mint.
Firmę wyróżnia zdolność do łączenia różnych kompetencji pod jednym dachem. Łącząc strategiczne myślenie z doskonałą realizacją, kreatywne pomysły z praktycznym wdrożeniem oraz tradycyjne media z innowacjami cyfrowymi, dostarcza ona więcej niż tylko sumę poszczególnych elementów. Takie podejście pozwala szybciej odpowiadać na potrzeby rynku, zapewniając spójność w każdym kanale. Dzięki temu klienci zyskują partnera, który potrafi uprościć złożoność i przełożyć ją na wymierne efekty.
Dwa filary biznesu
House of Print (HOP) – zaufany partner w druku, „ostatnie słowo” w zmieniającej się branży, podtrzymujący wartość druku jako medium istotnego i niezastąpionego. Nowa marka pozwala firmie wyraźniej zaakcentować specjalizację w druku, podkreślić wysoką jakość i głęboką ekspertyzę. House of Print to jasny sygnał, że nawet w zmieniającym się świecie firma pozostaje prawdziwym ekspertem w tym, co robi najlepiej – w druku.
„Od niemal 30 lat jesteśmy zaufanym partnerem marek w całej Europie. House of Print to fundament naszej działalności – gwarancja stabilności, najwyższej jakości i terminowych dostaw. To także wyraźny sygnał dla rynku: nawet w zmieniającym się świecie pozostajemy prawdziwymi ekspertami w tym, co robimy najlepiej – w druku. Nasze doświadczenie i jakość dają klientom pewność, że mogą na nas polegać.”- komentuje Juergen Freier, VP of House of Print w P/mint.
Brand Activation Hub (BAH) – miejsce, w którym strategia łączy się z realizacją. Wykorzystując kreatywność, digital, influencer marketing i POS, BAH dostarcza spójne i skuteczne aktywacje marek – od pomysłu po wielokanałowy efekt.
„Dla naszych klientów Brand Activation Hub oznacza prostotę i pewność. Łącząc strategię, kreację, influencer marketing i rozwiązania POS pod jednym dachem, eliminujemy złożoność, skracamy czas wprowadzenia kampanii na rynek i bierzemy pełną odpowiedzialność za realizację. Naszym celem jest sprawić, aby aktywa cje marek były szybsze, spójniejsze i skuteczniejsze - tak, aby klienci mogli mniej czasu poświęcać na zarządzanie procesami, a więcej na efekty.” - podkreśla Bartłomiej Cymer, Business Unit Director Brand Activation Hub.
P/mint opiera się na solidnych fundamentach. Dekady doświadczeń, kultura prostoty i integracji oraz siła operacyjna Quad pozwalają firmie zapewniać niezawodną realizację we wszystkich kanałach.
Opracowano na podstawie informacji Quad