50-lecie Canona w Europie
6 gru 2016 14:46

Canon Europe obchodził 50. rocznicę istnienia w Europie organizując wielką wystawę swoich technologii biurowych i konsumenckich domowych w Monaco w dniach 6-7 maja br. Oddziały konsumencki i biznesowy wprowadziły na rynek 5 nowych produktów: kamerę, 2 fotograficzne aparaty cyfrowe i 2 miniaturowe drukarki foto. Podczas obchodów rocznicowych główne przemówienia wygłosili Hajime Tsuruoka, prezes i dyrektor generalny Canon Europe oraz Tsuneji Uchida, prezes i dyrektor operacyjny Canon Inc. Było to pierwsze wystąpienie T. Uchidy adresowane do europejskich słuchaczy od czasu powołania go na to stanowisko w 2006 roku. Impreza w Monaco była również okazją do uruchomienia nowych projektów na rzecz ochrony środowiska naturalnego, realizowanych w partnerskiej współpracy z World Wildlife Fund (WWF). Jako wyraz stałego zaangażowania firmy Canon w kwestię społecznej odpowiedzialności cała impreza była również certyfikowana przez Climate Neutral Group jako „węglowo neutralna" (nieprzyczyniająca się do wzrostu ilości CO2 w atmosferze). Obchody 50-lecia stanowiły też początek nowej, ogólnoeuropejskiej kampanii reklamowej Canona „We Speak Image", na którą składają się reklamy na otwartej przestrzeni oraz reklamy drukowane i telewizyjne w kilku krajach Europy. Wspierając kampanię znany futurolog James Bellini zaprezentuje badania ewolucji obrazu jako środka globalnej komunikacji przez internet. „We Speak Image" odzwieciedla te zmiany zachowań konsumentów i światowego biznesu.