Europejska kampania promująca kolekcję Arctic Volume
6 gru 2016 14:48
Już wkrótce Arctic Paper zaprezentuje nową kampanię pod hasłem NEW VOLUMES przedstawiającą kolekcję powlekanych, matowych i objętościowych papierów graficznych Arctic Volume. Wykorzystano w niej fotografie kreacji szwedzkiego projektanta mody Martina Bergströma charakteryzujących się wyjątkową kolorystyką, dbałością o szczegóły i niepowtarzalnym klimatem.
Firma Arctic Paper jako jedyny producent papieru w Europie oferuje klientom całą rodzinę powlekanych, matowych papierów graficznych o wysokim stopniu spulchnienia, dostępnych w trzech różnych odcieniach: Arctic Volume HighWhite, Arctic Volume White (poprzednia nazwa Arctic the Volume) oraz Arctic Volume Ivory. Produkowane są w zakresie gramatur od 90 do 250 g/m2, a w niektórych przypadkach nawet do 715 g/m2. Wszystkie są dostępne z certyfikatem FSC.
Współpraca z projektantem mody Martinem Bergströmem stanowi część całej kampanii. Jest on twórcą, który koncentruje się na szczegółach, kolorze i fakturze materiałów.
Zawsze prezentuję moje kolekcje na różne sposoby. Po raz pierwszy zdecydowałem się na katalog. Współpracuję z fryzjerami, wizażystami i starannie dobranymi modelkami – profesjonalistami w swoim fachu. Moja wizja prezentowanych strojów objawia się ostatecznie na fotografiach. Papier odgrywa tu ogromną rolę – oddaje szczegóły kreacji i nadaje dwuwymiarowej ilustracji dodatkowego, trzeciego wymiaru – tłumaczy Martin Bergström.
Katalog jest drukowany w nakładzie 30 tysięcy i zostanie rozesłany do grafików, agencji reklamowych i drukarzy w całej Europie. Prezentuje możliwości papieru, dokładnie opisuje użyte techniki drukarskie i zachęca do sięgnięcia po nowe rozwiązania.
Opracowano na podstawie informacji firmy Arctic Paper