Policon 2014: Opakowania – nowe horyzonty
6 gru 2016 14:58

24 czerwca br. odbędzie się druga edycja konferencji Policon, zorganizowana przez redakcje „Poligrafiki” i „Opakowania”. W tym roku zapraszamy Państwa do Warszawy na wydarzenie poświęcone zagadnieniom związanym z produkcją opakowań. Policon 2014 to powrót do wieloletniej tradycji cyklicznej organizacji konferencji naukowo-ekonomicznych poświęconych najnowszej wiedzy z branży poligraficzno-opakowaniowej. Reaktywacja marki Policon przez redakcję miesięcznika Poligrafika miała miejsce na ubiegłorocznych targach Poligrafia w Poznaniu i zebrała bardzo pochlebne opinie. Nadrzędnym celem, przyświecającym nam podczas wyboru tematyki konferencji, jest prezentacja nowych technologii, nowych możliwości i nisz rynkowych pomagających podjąć właściwe decyzje dotyczące rozwoju prowadzonego biznesu. O opakowaniach jutra Wydarzenie odbędzie się 24 czerwca br. w hotelu Intercontinental w Warszawie pod hasłem „Opakowania – nowe horyzonty”. Naszym założeniem jest odejście od popularnych na rynku konferencji stricte produktowych na rzecz prezentacji koncepcji i technologii przyszłości, a także prezentacji opakowania jako integralnego i coraz ważniejszego elementu kreacji marki. Tematy, jakie planujemy poruszyć, to m.in.: n technologie cyfrowe w produkcji opakowań i ich rola w kreatywnych kampaniach marketingowych n rola innowacyjnych opakowań i etykiet w budowaniu marki n opakowania inteligentne i aktywne n tworzywa biodegradowalne n augmented reality w produkcji opakowań n optymalizacja produkcji opakowań Taki dobór tematów powoduje, że będzie to wydarzenie ciekawe nie tylko dla producentów opakowań i drukarń planujących związać swą przyszłość z tym segmentem rynku, ale również dla ich klientów – osób zajmujących się projektowaniem i zamawianiem opakowań. Konferencja Policon 2014 będzie więc nie tylko miejscem wymiany wiedzy i doświadczeń, ale również nawiązywania kontaktów biznesowych. Patronat medialny nad wydarzeniem objął miesięcznik „Przemysł Spożywczy”, który pomoże nam w dotarciu do odbiorców opakowań. Międzynarodowe wydarzenie Sponsorami Premium konferencji są firmy Heidelberg, HP i Infosystems, natomiast wspierającymi – Esko i Michael Huber Polska. Prezentacje poprowadzą wysokiej klasy specjaliści branżowi, również zagraniczni. Planujemy m.in. wystąpienie przedstawiciela firmy badawczej Infotrends, który omówi najnowsze trendy w produkcji opakowań i przedstawi prognozy dla poszczególnych technologii. Andrzej Turski, kierownik sprzedaży maszyn wąskowstęgowych w firmie Heidelberg przedstawi możliwości produkcji opakowań wysoko przetworzonych inline na maszynach wąskowstęgowych. W prezentacji zostanie omówiona koncepcja złożonej produkcji opakowań w linii z wykorzystaniem wielomodułowych maszyn wąskowstęgowych i wielu technologii (offset, sitodruk, fleksografia) oraz metod uszlachetnienia takich jak laminowanie klejem wodorozcieńczalnym, złocenie na zimno, cast & cure itp. Stijn Simoens, Business Manager Labels & Packaging w firmie HP Indigo EMEA omówi dobre praktyki produkcyjne w cyfrowym druku opakowań. Korzystając z najlepszych wzorców prelegent zaprezentuje przykłady projektów wykorzystania technologii druku cyfrowego HP Indigo przez właścicieli marek z całego świata. Pomysły i wspólna praca drukarni oraz klienta daje najlepszy efekt w postaci ciekawych projektów, satysfakcji, a przede wszystkim sukcesu dla obu stron. Firma Infosystems natomiast opowie o rozwiązaniach wpływających na podniesienie efektywności przedsiębiorstwa. Konferencję zakończy dyskusja na temat opakowań jutra, w której udział wezmą przedstawiciele sponsorów. Pełny program konferencji dostępny jest na stronach internetowych www.poligrafika.pl oraz www.opakowanie.pl, gdzie możliwa jest również rejestracja udziału w wydarzeniu. Udział w konferencji jest odpłatny dla uczestników – cena 250 zł netto zawiera wszystkie materiały konferencyjne oraz lunch. Zapraszamy!

cript>