Viscom Italia, najważniejsze wydarzenie poświęcone w całości łańcuchowi komunikacji wizualnej, otwiera swoje hale w dniach od 16 do 18 października 2024 r. w Milano Rho Fiera. Jego 35. edycja ma po raz kolejny potwierdzić pozycję wiodącego międzynarodowego centrum spotkań wszystkich protagonistów sektora. Jest to swoista platforma dla rozwoju biznesu i innowacji.
Rejestracja jest już otwarta, a kluczowi gracze rynkowi oraz nowe, międzynarodowe marki ustawiają się w kolejce, aby podczas targów nawiązać nowe współprace i rozwijać swoje możliwości biznesowe. Uczestnictwo w targach Viscom Italia oznacza możliwość kontaktu z najnowszymi trendami rynkowymi i pozwala nawiązać relacje z wysoko wykwalifikowanymi odwiedzającymi. To tutaj klienci, partnerzy i dystrybutorzy spotykają się, aby rozwijać możliwości nawiązywania znajomości i relacji biznesowych.
Wydarzenie po raz kolejny będzie obfitować w szeroką i przekrojową gamę produktów obejmujących wszystkie sektory rynku: druk cyfrowy wielkoformatowy, oznakowania, tworzenie szyldów, sitodruk, tampondruk, promocja tekstyliów, haft, grawerowanie, laser, oznakowanie cyfrowe, tablice LED, etykietowanie, opakowania, visual merchandising. Zgodnie z tradycją, na wystawie znajdą się nowatorskie projekty stworzone z myślą o innowacjach i technologii, tworząc przestrzeń wystawienniczą, która poprowadzi odwiedzających w odkrywczą podróż, dostosowując się do potrzeb kreatywnych ludzi, techników i całej branży.
Wystawa będzie też gospodarzem zupełnie nowego projektu poświęconego meblom i wyposażeniu dostosowanemu do dekorowanych powierzchni w różnych środowiskach, takich jak hotelarstwo, luksusowe salony wystawowe i handel związany z podróżami. Renew, requalify, refurbish (odnawianie, przekwalifikowanie, odświeżanie) to hasła, które opisują to zjawisko: transformacja przestrzeni i środowisk zgodnie z najbardziej urzekającymi i wyróżniającymi się kreatywnymi rozwiązaniami. Architekci, dekoratorzy wnętrz i instalatorzy zainspirowani wielowątkowymi ścieżkami projektowania będą mogli zapoznać się z licznymi inspiracjami.
Ugruntowany program Viscom Talks będzie kolejny raz kulturalno-edukacyjnym sercem i duszą wydarzenia, przestrzenią wzbogaconą o seminaria, spotkania i interaktywne warsztaty prowadzone przez branżowych ekspertów i liderów opinii. Motywem przewodnim będzie różnorodna interpretacja tego, jak rozwiązania komunikacji wizualnej wpisują się w zróżnicowane rynki projektowania, reklamy, architektury, dekoracji wnętrz, handlu detalicznego, mody i opakowań.
Ruszyły zapisy do międzynarodowego konkursu DIVA – Display Italia Viscom Award, organizowanego we współpracy z magazynem „Display Italia”. Kreatywność, innowacyjność i design to kluczowe elementy stojące za tworzeniem przyszłych ekspozytorów w punktach sprzedaży. Konkurs jest otwarty dla producentów materiałów
P. O. P., studiów projektowych, agencji kreatywnych i firm zlecających w następujących kategoriach konkursowych: Trwałe rozwiązania ekspozycyjne, Nietrwałe rozwiązania ekspozycyjne, Urządzenia Digital Signage, Opakowania, Wyposażenie sklepów, Projekt detaliczny, Projekt półki sklepowej i Nowe propozycje.
Dla odwiedzających dostępna będzie również wystawa prototypów hi-design Elementaria, która ma na celu zaprezentowanie nowych modeli biznesowych ukierunkowanych na produkcję mebli ekspozycyjnych dla branży markowej, skupiającej wiodące międzynarodowe firmy architektoniczne i dystrybutorów surowców.
Więcej szczegółów: www.viscomitalia.it.
Opracowano na podstawie materiałów Viscom Italia