Sappi dla opakowań produktów cukierniczych
19 Jan 2010 15:31

Z myślą o udoskonaleniu procesu wyboru opakowań oraz prezentacji swojego potencjału w dziedzinie opakowań firma Sappi opracowała narzędzie marketingowe nazwane Wrapped by Sappi (Zapakowane przez Sappi). Jest ono przeznaczone dla firm przemysłu cukierniczego. Poniżej krótki przewodnik dotyczący koncepcji Wrapped by Sappi: - Koperta: miniaturowy rdzeń wewnętrzny, pokryty powłoką Algro Topline 130 g/m². - W ramach tej gamy produktów Sappi oferuje również sztywne arkusze C1S (z powłoką jednostronną) i C2S (z powłoką dwustronną), umożliwiające nanoszenie elementów graficznych, a także powlekane i niepowlekane papiery opakowaniowe, opakowania giętkie oraz etykiety „Dobre opakowanie pomaga w sprzedaży produktu. Oczywiście towar znajdujący się wewnątrz jest ważny, niemniej jednak, jeśli opakowanie nie zainteresuje klienta, nie kupi on tego produktu. Pracownicy odpowiedzialni za marketing marki dokładają wszelkich starań, aby opakowania były jak najbardziej atrakcyjne, dlatego też opracowaliśmy narzędzie „Wrapped by Sappi”, aby pokazać wszystkie możliwości oferowane przez wachlarz produktów papierowych i kartonowych dla przemysłu cukierniczego” - mówi Antoine de Forton, Business Development Manager Speciality Papers and Boards firmy Sappi. Osoby zainteresowane otrzymaniem zestawu narzędzi do pakowania produktów cukierniczych „Wrapped by Sappi” proszone są o przesłanie wiadomości na adres Speciality.Paper@sappi.com. Wszystkie papiery i kartony firmy Sappi są produkowane z materiałów w pełni przyjaznych dla środowiska. Opracowano na podstawie informacji firmy Sappi