„Trener Druku” na Ipex 2010
11 Mar 2010 12:44

W jaki sposób drukarnie mogę zwiększać liczbę zleceń bez cięcia cen? Jak najłatwiej ulepszyć płynność finansową i jaki jest najlepszy sposób na rozwój podczas kryzysu? – to m.in. pytania, które Nick Devine - „Trener Druku” zada panelowi ekspertów w nowej serii sześciu programów audio, zatytułowanych „Zapytaj Ekspertów Druku”. Pierwsza sesja dotycząca rozwoju w czasie kryzysu („How to Grow in a Recession”) dostępna jest via www.printersprofitzone.com/ask-the-print-experts. Każda sesja będzie trwała ok. 60 minut i będzie dotyczyła innego zagadnienia poruszanego podczas targów Ipex 2010. Dostęp do sesji możliwy jest dla zarejestrowanych uczestników tegorocznych targów Ipex. Poniżej znajduje się wykaz sesji, które będą dostępne w następujących terminach: 16 marca – „Udoskonal siły sprzedaży” („Improve Sales Force Performance”) 23 marca – „Zwiększ płynność finansową” („Boost Your Cashflow”) 30 marca – „Zwiększ sprzedaż” („Grow Your Sales”) 6 kwietnia – „Strategia marketingowa dla drukarzy” („Strategic Marketing for Printers”) 13 kwietnia – „Podnieś swoje marże” („Increase Your Profit Margins”) Wśród ekspertów znajdą się m.in. doświadczeni sprzedawcy, specjaliści w zakresie marketingu, finansów, fuzji i przejęć firm poligraficznych oraz znawcy tematyki prawa korporacyjnego i podatkowego, m.in.: Paul Holohan, dyrektor i założyciel Richmond Capital Partners; Kevin Hogan, autor 19 książek, dziennikarz „The New York Times”, „The New York Post” i wielu popularnych magazynów (np. „Forbes”); Robert Hankin, prawnik specjalizujący się w inwestycjach; Steve Kaplan, konsultant marketingu i autor „Bag the Elephant!: Getting and Keeping BIG Customers”, „Be the Elephant!: Build a Bigger, Better Business” i „Sell Your Business for the Max!”; Peter Thompson, konsultant biznesowy i autor ponad 100 programów audio i wideo oraz książek o biznesie i rozwoju osobistym. Na podstawie informacji organizatora opracowała DA