Ponad 50 instalacji systemów GMC w II półroczu 2010
10 Feb 2011 10:22
Firma GMC Software Technology, specjalizująca się w tworzeniu zaawansowanych rozwiązań do komunikacji personalizowanej, poinformowała o wdrożeniu w drugiej połowie ub.r. ponad 50 systemów u klientów z całego świata.
Na pozytywne miała znaczący wpływ wysoka sprzedaż do dostawców szeroko rozumianych usług biznesowych oraz firm z segmentu korporacyjnego. Wśród nowych klientów GMC Software Technology są m.in.: Accor Services, ColorWeb, DGS Digital Print Ltd., Emerson Polska, Redbook Solutions, Termoplast i Xerox Spain.
“W ostatnim roku zaobserwowaliśmy rosnące zainteresowanie tego typu rozwiązaniami także wśród polskich przedsiębiorstw – mówi Paweł Walczak, business development consultant w firmie GMC Software Technology Sp. z o.o. – reprezentujących zarówno segment usługowy, jak i korporacyjny. Dzięki temu, pomimo nie najlepszego roku w całej gospodarce, jako grupa odnotowaliśmy w ostatnich dwunastu miesiącach wzrost sprzedaży.”
Istotnym elementem działalności GMC Software Technology są także umowy z partnerami technologicznymi oraz producentami cyfrowych urządzeń drukujących. „Najlepszy tego przykład to ubiegłoroczne targi Ipex, na których nasze rozwiązania były obecne na stoiskach kilku wiodących dostawców systemu druku cyfrowego – dodaje Krzysztof Turowski, pre-sales & software consultant w firmie GMC Software Technology Sp. z o.o. – Kolejną okazją, by zapoznać się z nimi, będzie odbywająca się w dniach 14-17 lutego w Lucernie wystawa Hunkeler Innovation Days, na której prezentowane tam urządzenia drukujące będą sterowane systemami GMC.”
Rozwiązania GMC Software Technology będą prezentowane także podczas targów Poligrafia 2011, na których polski oddział firmy będzie obecny z własnym stoiskiem. „Zaprezentujemy na nim systemy GMC, przeznaczone dla firm z szeroko rozumianej branży poligraficznej – mówi Paweł Walczak. – Obserwujemy rosnące zainteresowanie tematem personalizacji wśród drukarń, wynikające z konieczności rozszerzenia przez nie oferty. Takie są bowiem oczekiwania ich klientów, a z drugiej strony coraz więcej firm poligraficznych rozumie, że bez zaoferowania zleceniodawcom wartości dodanej w postaci usług typu direct marketing czy TransPromo ich potencjalny obszar działania może znacznie się skurczyć. Dlaczego? Bo zleceniodawcy mogą sięgnąć po tego typu rozwiązanie także we własnym zakresie, a wtedy współpraca z drukarnią może stać się zbędna.”
Bieżący rok ma przynieść nowe produkty w ofercie GMC Software Technology. „Nasz dział badawczo-rozwojowy jest właśnie rozbudowywany o 20 proc., co ma zaowocować nowymi rozwiązaniami podążającymi za zmianami rynkowymi” – zapowiada Krzysztof Turowski.
tów.
Opracowano na podstawie informacji firmy GMC Software Technology