Heidelberg zauważa po drupie pozytywny impuls dla branży
1 Jun 2012 14:16

Podczas tegorocznej edycji targów drupa firma Heidelberg przedstawiła szeroką ofertę produktów i nowości w zakresie przygotowalni, maszyn drukujących i introligatorni, usług serwisowych i konsultingowych oraz materiałów eksploatacyjnych prezentując kompleksowe rozwiązania dla różnych sektorów rynku poligraficznego. Dużym zainteresowaniem gości cieszyły się pokazy na żywo odbywające się w obszarach związanych z produkcją opakowań, produkcją akcydensową, drukiem cyfrowym oraz systemem Prinect. Przedstawiciele Heidelberga donoszą, że w trakcie targów na stoisku firmowym przeprowadzono wiele konkretnych rozmów. Ich zdaniem w niedługim czasie mają one szansę przerodzić się w nowe inwestycje w drukarniach. Według opinii podzielanej przez szerokie grono osób, tegoroczna drupa dała podstawę do bardziej optymistycznego patrzenia na najbliższą przyszłość branży poligraficznej i stała się dla niej pozytywnym impulsem. Heidelberg za duży sukces uważa także „Dzień Polski” na targach drupa, którego pomysł i realizacja jest zasługą Polskiego Bractwa Kawalerów Gutenberga. Jego celem była promocja polskiej branży poligraficznej i dotarcie z informacją o potencjale polskich drukarń do firm zagranicznych. Opracowano na podstawie informacji firmy Heidelberg